آیا نرم افزار رژیم غذایی فایده ای برای من دارد؟

 

 تقریبا همه افراد در طول زندگی خود برای لاغر شدن یا چاق شدن به رژیم غذایی فکر کرده اند و براساس توصیه های دیگران و حتی بعضی از رژیم درمان های ناآگاه رژیم های غذایی را در پیش گرفتند که بعد از مدتی اثرات منفی آن را مشاهده کردند. ریزش مو، سوء تغذیه،کم خونی،کمبود ویتامین و املاح معدنی مورد و هزاران عوارض دیگری که ناشی از تجویزهای اشتباه بوده است.

 

 

ولی آیا تاکنون فکر کرده اید که اگر می توانستید خودتان میزان کالری مورد نیاز بدنتان را محاسبه کنید و برای تعیین نوع رژیم غذایی خود از یک مشاور مورد اعتماد استفاده کنید چقدر به نفعتان میشد در کنار حفظ سلامتی خود اندام زیبایی داشته باشید و دیگر لازم نبود برای گرفتن لیست رژیم های غذایی هزینه های بسیاری را متحمل شوید. 

 امروزه با استفاده از کامپیوتر ، می توان ارزش دقیق مواد غذایی را تعیین کرد و با کنترل میزان کالری مورد نیاز جهت افزایش و یا کاهش وزن، بدون دارو به سلامت و اندامی زیبا رسید.

نرم افزار رژیم غذایی می‌تواند تمام فعالیت‌هایی که یک فرد در طول روز انجام می‌دهد مانند:

راه رفتن،خوابیدن،حمام کردن،ورزش کردن،ظرف شستن و حتی تلویزیون تماشا کردن و . . . را فقط با زدن یک کلیک محاسبه نماید.

همچنین نرم‌افزار تمام مواد غذایی که یک فرد در طول روز مصرف می‌کند را پوشش می‌دهد زیرا هر محصولی یک ارزش غذایی مختص به خود دارد که در این جدول مقدار کالری، پروتئین، چربی و… آورده شده است.

تمامی این جداول ، اعم از محصولات تجاری (شکلات‌ها، نوشیدنی‌های تجاری، لبنیات، سس‌ها و…) یا غذاهایی رستورانی، مواد غذایی ساده را که به صورت مواد اولیه مصرف می‌کنید (با استفاده از جداول USDA و منابع داخلی) تمامی میوه‌ها و هر آنچه که فکرش را می‌کنید در نرم‌افزار رژیم غذایی وجود دارد و شما می‌توانید هر غذایی که میل می کنید، خواه رستورانی یا خانگی و غیره را فقط با یک کلیک انتخاب نموده و نرم‌افزار، کالری جذب شده را از طریق غذایی که میل کرده‌اید به شما اعلام می‌نماید.

نرم‌افزار رژیم غذایی،  از یک طرف کالری سوزانده شده شما را محاسبه و ذخیره می‌کند و از طرف دیگر، کالری جذب شده از طریق غذایی که مصرف کرده‌اید را به شما نشان می‌دهد و در نتیجه براساس هدف شما (چاق یا لاغر شدن) و مدت زمانی که برای رژیم خود مدنظر دارید به شما رژیم غذایی را ارائه می‌کند که بسیار دقیق و علمی است.

همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بعد از دریافت رژیم غذایی خود چنانچه وعده غذایی مورد دلخواهتان نباشد، آن را با یکی از غذاهایی که مورد علاقه شما است فقط با یک کلیک انتخاب و به راحتی آن را جایگزین کنید.

در اینجا به برخی از امکانات نرم افزار رژیم غذایی اشاره شده است :

ارائه ر‍ژیمهای غذایی کاهش و افزایش وزن برای:

 

۱٫خانم های باردار و شیرده، ورزشکاران، اطفال، بیماران دیابتی، قلبی و عروقی، فشار خون ، نقرس، کلیوی

2.تجویز رژیم به چهار روش منطبق با هرم غذایی 

 

۳٫محاسبه خود کار وزن ایده آل

۴٫وزن مطلوب BMI و میزان اضافه وزن و یا کمبود وزن با توجه به جثه فرد و فاکتورهای آنتروپومتری 

 

۵٫قابلیت رژیم همسفرگی برای افراد یک خانواده و ارائه رژیم برای ماه رمضان

 

۶٫قابلیت تشکیل پرونده پزشکی برای بیمار

 

۷٫قابلیت جانشینی وعده های غذایی هم کالری مطابق به ذائقه بیمار

۸٫طراحی رژیم های غذایی محلی و رژیم گیاهخواری و تجویز گیاهان دارویی 

 

۹٫قابلیت محاسبه ریز مغذی، مقدار گرم چربی، کربوهیدرات، پروتئین، فیبر، کلسیم، پتاسیم، سدیم و کلسترول

 

۱۰٫توصیه های تغذیه ای در مورد بارداری، شیردهی، دیابت، فشار خون، کاهش و افزایش وزن، اطفال

 

۱۱٫نمودار آزمایشات به تفکیک، نمودارقد، وزن و دور سر اطفال و نمودار صدک رشد کودک بر روی کارت رشد استانداری کشور

 

پس می بینید که به راحتی با استفاده از یک نرم افزار رزیم غذایی، شما می توانید میزان کالری مورد نیاز بدن خود را محاسبه کنید و براساس برنامه ای که این نرم افزار به شما می دهد . یک رژیم غذایی سالم را دنبال کنید.

همکاری در فروش - نرم افزار رژیم غذایی و تناسب اندام

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.