آینه‌ های لوکس ۱۵۰‌ میلیون تومانی در ایران!

۱۷ام بهمن ،

گرد می‌شود چشمانتان وقتی برایتان بگوییم تجمل‌گرایی در ایران به جایی رسیده است که آینه‌های دست‌ساز ۱۵۰‌میلیون تومانی زیر پوست شهر دست‌به‌دست می‌شوند تا حس خوب تجمل‌گرایی را برای عده‌ای از مردم به ارمغان بیاورند.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، گرد می‌شود چشمانتان وقتی برایتان بگوییم تجمل‌گرایی در ایران به جایی رسیده است که آینه‌های دست‌ساز ۱۵۰‌میلیون تومانی زیر پوست شهر دست‌به‌دست می‌شوند تا حس خوب تجمل‌گرایی را برای عده‌ای از مردم به ارمغان بیاورند. تعجب نکنید؛ پای آینه ۱۵۰‌میلیون تومانی به گالری‌های آنتیک باز شده است.

فقط کافی است سفارش دهید تا گران‌ترین آیینه موجود در بازار به قیمت ۱۵۰ و ارزان‌ترین آینه از این گروه به قیمت ۲۰‌میلیون تومان برایتان ارسال شود. تب تند کالاهای لوکس و رونمایی از قیمت‌های عجیب و غریب این روزها مد شده است.

اتفاقی که نشان می‌دهد در جایی از دنیا تولید کالاهای لوکس آن‌قدر پیشرفت کرده است که محصولاتی با این قیمت را تولید و برای مصرف راهی اقتصاد سوداگری ایران می‌کنند. باور کنید تولید‌کنندگان جهانی به‌خوبی می‌دانند چگونه می‌شود نبض بازار را در کشورهای فاقد تولید و صاحب مهارت در مصرف به دست آورد.

نمونه‌ای از این کالاها، آینه‌های لوکس است که قیمت آن ۱۵۰‌میلیون تومان را گرفته است و در کشورهایی که تولید جای خود را به تجارت و سوداگری داده به خوبی نیز مصرف می‌شود.

 البته مصرف این کالاها ایرادی ندارد و همه آن‌هایی که توانایی مالی دارند حق دارند هر طور می‌خواهند توانایی مالی خود را حراج کنند. مهم در این ماجرا خطی است که در یک سوی آن تولید‌کنندگان ایستاده‌اند و در سوی دیگر آن نیز مصرف‌کنندگان به صف شده‌اند.

قالب این مصرف‌کنندگان اما سوداگرانی می باشند که هیچ نسبتی با تولید ندارند. در چنین اقتصادی است که در شرایط بحران برخلاف تمامی بازارهای جهانی کالاهای لوکس کماکان مشتریان خود را دارند؛ اقتصادی که تمامی مولفه‌های آن در ایران پیدا می‌شود و بازارها و گالری‌های آن هنوز پررونق می باشند. پیدا کردن این گالری‌ها کار چندان سختی نیست.

روزنامه بهار


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.