اتفاقی عجیب درباره میکی رورک / وی در ۶۲ سالگی در مسابقه بوکس در مقابل حریفی ۲۹ ساله قرار خواهد گرفت!

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

9a008f9d4e13697a383ea4b55

میکی رورک در ۶۲ سالگی به رینگ بوکس بازخواهد گشت.

به گزارش سرویس هنری ممتاز نیوز به نقل از کافه سینما ، این بازیگر کهنه‌کار سینما کمتر از دو هفته‌ی آینده یا یک بوکسور حرفه‌ای امریکایی جدال خواهد داشت. مسابقه‌ای که قرار است در مسکو برگزار شود.
رورک گفته: «بوکس قسمت مهمی از زندگی‌ام بوده. این ورزش به من احترام، عزمی جزم، صبر و تمرکز را آموخته. همیشه رویای مسابقه‌ای در روسیه را داشته‌ام».

این هنرپیشه‌ی قدیمی سینما قبل از اوج گرفتنش در دهه‌ی هشتاد میلادی، بوکسوری آماتور بود. او در ۲۰۰۸ در کشتی‌گیر، در نقش کشتی‌گیری ظاهر شد که بازگشتی خیره‌کننده داشت.
قرار است رورک ۶۲ ساله در ۲۸ نوامبر با بوکسور ۲۹ ساله‌ای به نام الیوت سیمور مبارزه کند. این مسابقه پیش از مسابقه‌ی دو بوکسور روسی و مکزیکی برگزار خواهد شد.

میکی رورک بوکس را از ۱۲ سالگی شروع کرد، زمانی که همراه با مادر و ناپدری‌ مستبدش در حومه‌ی میامی زندگی فقیرانه‌ای داشت. سال‌های دهه‌ی هشتاد دوران شکوفایی وی در عرصه‌ی بازیگری بود و سال اژدها، قلب انجل، پرسه‌زن نوشگاه و نه و نیم هفته از جمله فیلم‌های موفقی بودند که او در آن‌ها بازی کرد. نه و نیم هفته با استقبال گسترده‌ای در روسیه روبرو شد. رورک در ۱۹۹۱ و در اوج درگیری‌اش با الکل و مواد مخدر به رینگ بوکس بازگشت. همان زمان گفت:

«من به رینگ می‌روم چون در جدال با خودویرانگری هستم. به عنوان یک هنرپیشه، احترامی برای خود قائل نیستم. پس سراغ چیزی می‌روم تا حالم را خوب کند».

میکی رورک بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۱۹۹۵ در هشت مسابقه‌ی بوکس حرفه‌ای حاضر شده است.

 

اخبار جهان
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.