اتمام آموزش معلمان نظام جدید تا پایان شهریورماه

اتمام آموزش معلمان نظام جدید تا پایان شهریورماه

جام جم آنلاین: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بر کیفیت برگزاری کلاسهای آموزشی برای مدرسان و معلمان ویژه دوم و ششم ابتدایی تاکید کرد وگفت: آموزش پنج هزار مدرس به پایان رسیده است و هم اکنون این مدرسان مشغول آموزش معلمان در سراسر کشور هستند که این آموزش ها تا پایان شهریورماه به اتمام خواهد رسید.

فاطمه قربان درباره انتقاد کارشناسان آموزشی مبنی بر کیفیت کلاسهای آموزشی گفت: کلاسهای آموزشی که برای پنج هزار مدرس برگزار شد با رعایت تمامی استانداردها بوده است و حتی مولفین کتابها نیز خود به عنوان ناظر در کلاس ها حضور داشتند.

وی افزود: در کنار آموزش های لازم به مدرسان ومعلمان، سی دی و دی وی دی های آموزشی و راهنمای کتب درسی در اختیار معلمان قرار گرفته است و آنها می توانند با استفاده از این ابزار نیز نسبت به رفع ایرادات خود اقدام کنند.

قربان با اشاره به آموزش ۱۲۰ هزار معلم پایه دوم و ششم ابتدایی توضیح داد: هر معلم پایه های دوم و ششم ابتدایی باید ۱۸۰ ساعت دوره آموزشی را دیده باشند.

معاون آموزش ابتدایی با تاکید بر برگزاری کارگاههای آموزشی در طول سال برای معلمان افزود: آموزش معلمان با ۱۸۰ ساعت به اتمام نرسیده و چنانچه معلمی در این دو پایه با اشکالی در تدریس خود مواجه شود می تواند به کارگاه های آموزشی مراجعه کند.

قربان به آمادگی وزارت آموزش و پرورش برای استقرار نظام ۶٫۳٫۳ برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: جشن استقرار نظام جدید آموزشی مهر ماه در سراسر کشور برپا می شود.(مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.