اتمام روگذر راه آهن شمال هادیشهر تا تیرماه سال جاری

۱۳خردادماه،

مدیرکل راه آهن آذربایجان از تعیین پیمانکار تازه پروژه روگذر قره برون هادیشهر و اتمام این پروژه تا تیر ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجانشرقی، موسوی با بیان اینکه در راستای تردد آسان خودروها از دو گذرگاه منتهی به هادیشهر، پل های روگذر راه آهن شمال و جنوب هادیشهر در دستور کار قرار دارد گفت: پروژه روگذر سه راه قره برون منتهی به شمال هادیشهر از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی برخوردار است و امیدواریم با آغاز به کار پیمانکار تازه، این پروژه تا تیر ماه به بهره برداری برسد.

وی افزود: پروژه روگذر ورودی جنوب هادیشهر نیز طی دو هفته آینده با تحویل پروژه به پیمانکار عملیات اجرایی این گذرگاه نیز آغاز شده و طبق پیش بینی های صورت گرفته حداکثر طی ۱۸ ماه انجام و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

علیزاده – مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی – نیز از بررسی مشکلات حوزه راه و شهرسازی شهرستان جلفا خبر داد و گفت: با اعلام نتیجه شهرداری هادیشهر عملیات آسفالت ریزی آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه هر دو پروژه برای بهره برداری نیازمند آسفالت ریزی لایه دوم می باشند تصریح کرد: جدول گذاری برای جداسازی مسیرهای رفت و برگشت بر عهده شهردار هادیشهر می باشد و در صورت اعلام نتیجه شهرداری مبنی بر جدول گذاری و یا عدم انجام، اداره راه و شهر سازی عملیات آسفالت ریزی این مسیرها را بزودی آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه از بررسی جاده دسترسی به شهرک مسکن مهر جنوب هادیشهر خبر داد و افزود: بزودی این پروژه نیز عملیاتی شده و تا پایان خرداد ماه سال جاری به اتمام می رسد.

علیزاده اظهار کرد: مسکن مهر جنوب هادیشهر ۳۱۰ واحد مسکونی دارد که ۲۸۰ واحد آن بصورت ۱۰۰ درصدی به اتمام رسیده و آماده واگذاری است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.