اتمام طرح شناسایی نخبگان محلی در محله های غربی تهران

۳۰م دیماه ،

شهردار منطقه ۹ تهران از اتمام طرح شناسایی نخبگان محلی در سطح محلات منطقه خبر داد و گفت: طرح جمع آوری اطلاعات اشخاص اثرگذار محلی با شناسایی ۱۲۰ نفر در هر محله به پایان رسید.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره مطالعات اجتماعی منطقه به منظور ارتقا روحیه مشارکت جمعی و بهره مندی از پتانسیل ساکنان با تجربه محلی در قالب طرح نیمرخ محله ها اقدام به شناسایی اشخاص تاثیر گذار کرد.
 
وی افزود: دراین طرح پژوهشگران هر محله اشخاص معتمد، فعال ومتخصص آن محل را شناسایی کرده و طبق پیش بینی لازم مقرر شده تا از این شهروندان با توجه به تخصصشان برای تشکیل کارگروههای تخصصی محله و تدوین سند توسعه محله کمک گرفته شود.
 
سلطانی تصریح کرد: همزمان با شناسایی اشخاص، عضوگیری از شهروندان متخصص در کانونهای پرسشگران،تاریخ شناسی ونویسندگان آغاز شده است.
 
وی ادامه داد: اشخاص تاثیرگذار و اعضای کانون درصورتیکه طرح پژوهشی داشته باشند می توانند با مسئول خانه پژوهش محله خود مطرح کرده و در صورت تصویب طرح ها توسط اعضای کانون ها به اجرا درمی آید.
 
شهردار منطقه ۹ با تاکید براینکه شرط عضویت شهروندان در کانونها داشتن سابقه کار پژوهشی است گفت: پژوهشگران اکنون درحال ورود داده های مربوط به اشخاص تاثیرگذارمحلی درسامانه نیمرخ محلات سال ۹۱ برای استفاده و بهره مندی مدیران و عموم شهروندان می باشند.
 
سلطانی خاطرنشان کرد: با تکمیل داده ها، ازاوایل بهمن ماه امکان دسترسی به اطلاعات نیمرخ محله درسایت شهرداری تهران وسامانه نیمرخ محله مقدور خواهد بود. /ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.