اجرای روش پشتیبانی از راه دور در ایساکو

۲۰ آبان ،

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، روش پشتیبانی از راه دور (ریموت کنترلینگ) دستگاه‌های عیب‌یاب را اجرایی کرد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر ایسنا، شهریار سلطانی، معاون فنی و مهندسی شرکت ایساکو ضمن بیان مطلب فوق گفت:‌ در این روش کارشناسان با استفاده از سیستم‌های طراحی شده، ایرادات دستگاه‌های عیب‌یاب و یا فعال کردن آن‌ها را به وسیله نرم‌افزار دستگاه‌های موجود که برای نمایندگی‌های سراسر کشور تدارک و تجهیز شده است، از راه دور بررسی و برطرف خواهند کرد.

وی تشریح کرد: با این روش در بیشتر موارد دیگر نیازی به ارسال دستگاه‌های معیوب از نمایندگی‌های سراسر کشور به شرکت ایساکو نیست و استفاده از این روش صرفه جویی در وقت و بها را در بر خواهد داشت.

معاون فنی و مهندسی ایساکو در ادامه گفت: ایساکو تامین از منابع داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی را در راس برنامه‌های تامین خود قرار داده و به همین منظور در مدیریت مهندسی خودرو در حال برنامه‌ریزی و تامین تجهیزات الکتریکی استاندارد و دستگاه‌های عیب‌یاب از منابع داخلی است.

این شرکت اعلام کرده که با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سال قبل، تهیه و تدارک تجهیزات الکتریکی از شرکت‌های خارجی را کاهش داده و بنا را بر تامین این تجهیزات از منابع داخلی گذاشته است. دستگاه عیب‌یاب خودروهای داخلی، تستر باتری، دستگاه شبیه‌سازی سنسورها، ابزار تست پیش کشنده کمربند ایمنی و کیسه هوا و همچنین ابزار انهدام کیسه هوا از جمله این موارد عنوان شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.