اجرای طرح بشارت برای تاکسیرانان منطقه ۷

۲۷فروردین۱۳،

اجرای طرح بشارت برای تاکسیرانان منطقه ۷

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح بشارت برای تاکسیرانان این منطقه خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز،  کامران خبرهای با بیان این مطلب گفت: تمام  تاکسیرانان شهر تهران از جمله تاکسیرانان منطقه ۷، برای بهره مندی از خدمات سامانه بشارت می بایست به آدرس http://taxi.tehran.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند. 
 
وی افزود: شرکت های خصوصی تاکسیرانی نیز مطابق دستورالعمل سازمان تاکسیرانی شهر تهران و با هدف اجرای این طرح خدماتی، با تاکسیرانانی که امکان مراجعه به سامانه و ثبت درخواست خود را ندارند همکاری می کنند. 
 
اخباری تاکید کرد: بر اساس دستورالعمل اجرایی سامانه خدمات رفاهی  تاکسیرانان (بشارت) با اجرای این طرح به تاکسیرانان خدماتی  شامل بیمه تکمیلی درمان تاکسیرانان، بیمه تکمیلی درمان خانواده تاکسیرانان، بیمه عمر و حوادث تاکسیرانان، بیمه بدنه تاکسی، بیمه شخص ثالث تاکسی، خدمات درمانی شهر سالم ارائه می گردد. همچنین تمام تاکسیرانان و اعضاء خانواده آنها حتی اشخاص بدون دفترچه بیمه می توانند  از خدمات کلینیکی، سرپایی و دندانپزشکی مراکز درمانی شهرداری تهران با توجه به مراکز و آدرس های  اعلام شده در سامانه بشارت با تخفیف ۲۵ درصد استفاده کنند. 
 
 به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷، خدماتی نظیر بلیط سینماها، خدمات ورزشی شهرداری، بلیط اماکن تفریحی، بازدید از برج میلاد تهران ، قلعه سحرآمیز ، دهکده آبی پارس ، تله کابین توچال با تخفیف ویژه ، خدمات آموزشی فرهنگ سراها ، خانه های فرهنگ و مهد کودکهای وابسته و خدمات اقامتی هتل و پذیرایی در سفر به مشهد مقدس در طرح بشارت به رانندگان تاکسی منطقه ۷ ارائه می گردد.

چهارشنبه ۲۸ فروردین   ۲:۴۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.