احمد باطبی؛ از غائله کوی دانشگاه تا همجنس‌بازی+تصاویر

۳۱فروردین۱۳،

احمد باطبی یکی از اشخاصی است که غائله کوی دانشگاه در تهران را داغ‌تر کرد و بعد از آن به خارج از کشور گریخت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  پایگاه اینترنتی مرصاد نوشت: باطبی که پس از فرار از ایران با بوش رئیس جمهور وقت آمریکا دیدار کرد و بعد از به عنوان کارشناس مسائل سیاسی ایران در رسانه‌های بیگانه از جمله صدای آمریکا و بی بی سی، صحبت می‌کرد، کم کم رو به انزوا رفت و پس از درگیری که با امیرعباس فخرآور از دیگر عناصر ضدانقلاب پیدا کرد، به کلی از این شبکه‌ها جدا شد.

دیدار با بوش رئیس جمهور سابق آمریکا

باطبی در این مدت دیگر هیچ جایی در رسانه‌های بیگانه نداشت و به شدت از نظر روحی رو به افول بود تا اینکه با لطف بعضی دوستانش در صدای آمریکا، به عنوان خبرنگار این شبکه فعالیت کرد.

وی که جایگاه خود را به عنوان کارشناس و سخنران میتینگ‌های ضد انقلابی می‌دید مجبور بود برای امرار معاش در حد خبرنگار فعالیت خود را پایین بیاورد.

باطبی در مقر منافقین و یک میتینگ سیاسی

این عنصر ضد انقلاب در تازه ترین فعالیتش به همجنس بازی روی آورده است و در فیس بوک عکس حمایت از همجنسگرایان را قرار داده و نوشته است: «دوستان می‌پرسند این علامت یعنی چی . یعنی من از حق انسانهای همجنس خواه برای ازدواج و تشکیل خانواده و بهرمندی از حقوق اجتماعی دفاع میکنم. یعنی من همچین آدمی هستم.»

 

صفحه فیس بوک احمد باطبی

لازم به ذکر است که در میان جریان اپوزیسیون شایعه شده است که، احمد باطبی نفوذی وزارت اطلاعات است و این موضوع سبب شد که او در سردرگمی قرار گیرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.