اخبار سینما:تقوایی iبه دیدن ناخدا خورشید می‌رود۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

ساداتیان iبه هنر آنلاین خبر داد

مدیر پردیس سینمایی قلهک از حضور ناصر تقوایی در جلسه نقد و بررسی فیلم ناخدا خورشید ،جمعه ۴ آبان خبر داد.

سید جمال ساداتیان تهیه نماینده سینما و مدیر پردیس سینمایی قلهک در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین در مورد برنامه‌های نمایش فیلم در سینما تک این پردیس سینمایی گفت:برنامه نمایش آثاراز امروز آغاز شده است و جمعه هم فیلم”ناخدا خورشید”نمایش داده خواهد شد.
 

او تصریح نمود:ناصر تقوایی در این جلسه حضور دارد و پس از نمایش فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور کارگردان برگزار می‌شود.

ساداتیان با اشاره iبه نمایش اثار کلاسیک تاریخ سینمای هر کشوری در جلسات سینما تک آن کشور،گفت:پخش فیلمهای تاریخ سینما در هر کشوری حالت نوستالژیک دارد و برای جوانان قدیمی‌یاد آور خاطرات خوبی خواهد بود.نمایش این آثار برای جوانان هم لذت خاصی دارد و فواید خود را در بر خواهد داشت.

این تهیه نماینده افزود:در همه دنیا سینما تک‌ها‌برنامه‌های مهمی‌برای علاقه مندان iبه هنر است و جلسات نقد و بررسی که یعد از نمایش این آثار هم برگزار می‌شود حالت ورک شاپ دارد چون نکاتی در این جلسات مطرح می‌شود که در جلسات نقد و بررسی معمولی گفته نمی‌شود و بحثهای تخصصی کارشناسان،بار علمی‌این جلسات را بسیار بالاتر از نمایشهای جشنواره ای فیلمها‌خواهد بود.
 

به گزارش تفسیری هنر آنلاین،جلسه نمایش این فیلم در پردیس سینمایی قلهک جمعه چهارم آبان ماه ساعت پنج بعد از ظهر در محل این پردیس واقع در خیابان شریعتی، خیابان یخچال برگزار خواهد شد.

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.