اختتامیه تئاتر فجر را برای اولین‌بار فرا وزارتی برگزار می‌کنیم

۰۸ام بهمن ،

آشنا در گفت‌و‌گو با هنرآنلاین:

مدیر اداره کل هنرهای نمایشی حضور شخص اول اجرایی کشور را در اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به فال نیک گرفت و گفت: اختتامیه تئاتر فجر برای اولین‌بار فرا وزارت‌ ارشادی است.

قادر آشنا در گفت و گو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین، ضمن ارزیابی مثبت از روند برگزاری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اظهار داشت: به همت جمع کثیری از مسئولان و استقبال پرشور هنرمندان و تئاتر دوستان جشنواره تا به امروز به نحوی شایسته برگزار شده و اگر هم بعضا مشکلاتی وجود داشته به واسطه ازدحام جمعیت بوده است.

وی با اشاره به اینکه در اغلب اجراها قریب به دو برابر ظرفیت سالن مملوء از تماشاگران بوده است، گفت: پیش از آغاز جشنواره با دوستانمان در حراست سالن های نمایشی جلسه ای داشتیم و سیاست های کلی برای استقبال از مخاطبان برقرار شد چرا که پیش بینی ازدحام جمعیت فعلی را داشتیم.

آشنا در ادامه حضور شخص اول اجرایی کشور را در اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به فال نیک گرفت و گفت: اختتامیه تئاتر فجر برای اولین‌بار فرا وزارت‌ ارشادی است.

مدیر اداره کل هنرهای نمایشی حضور رئیس جمهور را نشان از اهمیت نگاه وی نسبت به هنر نمایشی تئاتر دانست و گفت: امید است در این مراسم هنرمندان هم بتوانند فرصتی بیابند تا مشکلات خود را برای وی بیان کنند.

آشنا در پایان تقدیر از ۵ پیشکسوت عرصه تئاتر در روز اختتامیه جشنواره اعم از ژاله علو، عزت الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی و داود رشیدی را از مهمترین برنامه های مرکز هنرهای نمایشی در این روز عنوان کرد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.