اخراج تعدادی از اساتید دانشگاه‌های تهران

تعدادی از استادهای دانشگاه تهران و دانشگاه علامه‌طباطبایی تهران اخراج شدند.

اخراج تعدادی از اساتید دانشگاه‌های تهران

علی شریفی زارچی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت: «امروز نامه اخراج من از دانشگاه شریف دریافت شد.»

5904529

شریفی زارچی، قبل‌تر در شبکه اجتماعی خود خبر از تعلیق داریوش رحمانیان، دانشیار گروه تاریخ دانشگاه تهران داده بود.

5904530

همچنین در شبکه‌های اجتماعی نوشته شده دو استاد دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی، دکتر آمنه عالی و دکتر حمیده خادمی، اخراج شده‌اند.

«شریفی زارچی» هم از دانشگاه شریف اخراج شد

علی شریفی‌زارچی استادیار پیمانی دانشکده مهندسی کامپیوتر در توییتی اعلام کرد که نامه اخراج خود از دانشگاه را دریافت کرده است.

سعید بهزادی‌پور، دبیر هیئت اجرایی جذب اساتید دانشگاه شریف در توضیح جزئیات این خبر گفت: اساتیدی که به‌صورت پیمانی همکاری‌شان با دانشگاه شروع می‌شود تا مدت ۵ سال فرصت دارند که برای تبدیل وضعیت استخدامی خود از پیمانی به رسمی‌ آزمایشی اقدام کنند و پس از این مهلت، عضو هیئت علمی باید درخواست تمدید عضویت پیمانی بدهد که تحت شرایطی قابل پذیرش خواهد بود؛

مهلت پنج ساله قرارداد پیمانی دکتر شریفی‌زارچی به‌عنوان استادیار پیمانی دانشگاه، بهمن‌ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید که از ۹ ماه پیش از آن، دانشگاه در فواصل مختلف، سه مرتبه با ارسال نامه‌هایی از ایشان دعوت کرد که درخواست تمدید عضویت پیمانی خود را به همراه مستندات فعالیت‌های علمی ارائه کند که متاسفانه علی‌رغم این درخواست‌ها و پی گیری های شفاهی مکرر، اقدامی از سوی ایشان صورت نگرفت.

در نهایت هیئت اجرایی جذب دانشگاه متشکل از آقایان سعید سهراب‌پور، محمدرضا عارف، اعظم ایرجی‌زاد، حمیدرضا ربیعی، آریا الستی، محمود سعادت، محمدجعفر عبدخدایی، محمود بهمن‌آبادی، ابراهیم سوزنچی و بنده به‌عنوان اعضای حقیقی، و آقایان جلیلی و حجت‌الاسلام طباطبایی به‌عنوان اعضای حقوقی هفته گذشته رأی به پایان همکاری ایشان دادند.

لازم به ذکر است در دو سال گذشته سه نفر دیگر از اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف نیز توسط هیئت اجرایی جذب و در اجرای آیین نامه های مربوطه قطع همکاری شده‌اند. ضمناً مستندات مربوطه در اختیار هیئت اجرایی جذب دانشگاه است و در صورت لزوم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/


پلاس
علمی و دانستنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.