ادامه اعتراضات به توزیع مجدد سیمکارت های دانش آموزی همراه اول

ادامه اعتراضات به توزیع مجدد سیمکارت های دانش آموزی همراه اول

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: اهدای سیم کارت رایگان به دانش‏آموزان نوعی دخالت در روش‏های تربیتی خانواده و اقدامی غیرفرهنگی است.
 
به گزارش فارس از مهدیشهر، محمدعلی یوسفیان پیش از ظهر امروز در بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی در آستانه بازگشایی مدارس اظهار داشت: برخی شرکت‏ها در کاری به ظاهر فرهنگی، اقدام به اهدای سیم کارت رایگان به دانش‏آموزان می‏کنند که این حرکت دخالت در کار خانواده‏ها و دارای تبعات فرهنگی و اجتماعی بسیاری است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر افزود: نباید برای افزایش سود شرکت‏های مخابراتی، تب مصرف را بالا برد.

وی تاکید کرد: دوران طلایی کودکی و نوجوانی باید با مختصات و شرایط خود برای این قشر باقی بماند و از بین بردن این دوران مهم زندگی با وارد ساختن زودهنگام آنان به عرصه بزرگ‏سالی ظلم بزرگی است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهدیشهر گفت: چه لزومی دارد که کودکان و نوجوانان به ابزارهای خطرآفرین سلامت روحی و جسمی عادت داده شوند.

یوسفیان اظهار داشت: خانواده‏های بسیاری هستند که با دلایل منطقی نسبت به دراختیار قرار ندادن تلفن همراه به فرزندانشان مقاومت می‏کنند؛ اما اقدامات سود محور این چنینی، مقاومت  خانواده‌ها را در هم می‏ریزد.

وی ادامه داد: مدارس و نهادهای دولتی باید از مشارکت در این طرح باز داشته شوند.

یوسفیان گفت: هزینه چند هزار تومانی خرید سیم کارت چیزی نیست که خانواده‏هایی که علاقه‏مند به استفاده فرزندانشان از آن هستند، توان خرید آن را نداشته باشند.

 

در این زمینه از آرشیو ایستنا :
– همراه اول خطاب به بوشهری ها: برای دریافت سیمکارت رایگان دانش آموزی به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنید
– توزیع سیمکارت رایگان همراه اول بین دانش آموزان اردبیلی
– همراهی آموزش و پرورش با همراه اول در ابرکوه
– توزیع رایگان سیمکارت همراه اول بین دانش آموزان خراسان شمالی
– توزیع ۳۰۰۰سیمکارت همراه اول بین دانش آموزان جهرمی!
– باز هم حضور همراه اول در آموزش و پرورش; این بار همراه اول حامی معلمان
– وزیر آموزش و پرورش: ادامه عرضه سیم کارت دانش‌آموزی تخلف است/باید با شرکتی که پنهانی به دانش آموزان سیمکارت میدهد برخورد جدی شود

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

برای عضویت در خبرنامه پیامکی ایستنا اینجا را کلیک کنید. برای عضوریت در خبرنامه روزانه ایمیلی ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه  ایمیلی ایستنا نمایش داده میشود.


اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.