ادامه بارش در برخی مناطق

جام جم آنلاین: خوشبختانه بهار امسال سنگ‌تمام گذاشت و بارش‌های چشمگیر، رکوردهای کم‌سابقه‌ای در کشور رقم زد، حتی دیروز و امروز در آخرین روزهای این فصل، بهار هنوز هم دست از خودنمایی برنداشته و بارش‌های چشم‌نوازش در مناطقی از میهن ادامه دارد.

دیروز: روز گذشته و در ساعات بعدازظهر تا شب در نیمه شمالی، از شمال غرب تا شمال شرق، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، تهران، دامنه‌های مرکزی زاگرس، مناطقی از مرکز، شمال شرق و مناطقی از دامنه‌های زاگرس جنوبی، رشد ابر، رگبار، رعد و برق یا تگرگ رخ داد. اوج بارش‌ها را در مناطق مرکزی و شرقی سواحل دریای خزر و مناطقی از شمال شرق شاهد بودیم. همچنین همان‌طور که از قبل هشدار داده بودیم، توده جدیدی از ریزگردها غرب، جنوب غرب و مناطقی از جنوب کشور را فراگرفت. در برخی نقاط حتی فرودگاه‌ها هم تعطیل شد.

امروز: امروز انتظار داریم، در ساعات بعدازظهر تا شب و در مناطق یادشده رگبار و رعد و برق‌های پراکنده تداوم داشته باشد. امروز بیشترین بارش‌ها باز هم به شمال شرق کشور اختصاص دارد. همچنین وزش باد و گرد و خاک در سطح میهنمان و بخصوص در غرب، جنوب غرب، شرق و جنوب شرق ادامه می‌یابد. نکته دیگر ادامه کاهش دما طی امروز در بیشتر مناطق، بخصوص در مرکز و شرق کشور است.

آینده‌نگری: به نظر می‌رسد شرایط ناپایدار فردا هم کمابیش ادامه یابد. البته از سمت شمال غرب از میزان ناپایداری ‌ها کاسته شده و آسمان تقریبا رو به صافی می‌رود. همچنین از فردا دمای هوا از سمت شمال غرب و غرب رو به افزایش خواهد گذاشت.

احسان مرادی – جام‌جم


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.