“تشدید بارش ها” در برخی مناطق کشور/دمای “تهران” به ۳۶ درجه افزایش یافت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

در ادامه وقت امروز”یکشنبه ۳ شهریورماه ۹۲″اعلام شد؛

طی سه روز آینده در ارتفاعات جنوب شرق و دامنه های زاگرس جنوبی و ارتفاعات البرز و برخی مناطق سواحل جنوبی دریای خزر در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،در ادامه وقت امروز”یکشنبه ۳ شهریورماه ۹۲″اعلام شد،طی سه روز آینده در ارتفاعات جنوب شرق و دامنه های زاگرس جنوبی و ارتفاعات البرز و برخی مناطق سواحل جنوبی دریای خزر در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، از فردا بارش پراکنده در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز می گردد و طی روزهای پایانی هفته بر شدت بارش در این مناطق افزوده شده و طی این مدت دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

لازم به ذکر است،امروز بخش هایی از شرق کشور بویژه منطقه زابل از سیستان و بلوچستان وزش باد و گرد و خاک رقیق رخ می دهد که سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می گردد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف و در ارتفاعات افزایش ابر گاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و در بیشینه دمای خود به ۳۶ درجه و در کمترین حالت به ۲۶ درجه بالای صفر خواهد رسید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.