ارائه ۲۹۰ طرح به بانک صنعت و معدن

۱۵ام بهمن ،

بینا- مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: ۲۹۰ طرح سرمایه گذاری به این بانک ارائه شده است.
قربان دانیالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۲۹۰ طرح سرمایه‌گذاری به این بانک ارائه شده است، گفت: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری، صنعتی و معدنی در سطح استان‌های کشور است.
وی افزود: ۵/۶ میلیون دلار قرارداد بانک صنعت و معدن با صندوق توسعه ملی بوده که با سرمایه‌گذاران بخش صنعتی ۵/۲ میلیون دلار عقد قرارداد شده است.
دانیالی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا تمام طرح‌های ارائه شده به این بانک که سبب تحول اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغالزائی شده به مرحله انعقاد قرارداد برسد.
وی همچنین اجرای طرح‌های آمایش صنعت و معدن و همچنین تکمیل طرح‌های نیمه تمام صنعتی که پیش از این قراردادهای آن‌ها منعقد شده را از اولویت‌های بانک صنعت و معدن عنوان کرد.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن با اشاره به اینکه این مجموعه به عنوان بانک تخصصی بخش صنعت و معدن در خدمت فعالان این حوزه بوده است، گفت: تسهیلات خوبی نیز در قالب سرمایه در گردش واحدهای صنعتی به صنعتگران استان‌های کشور پرداخت شده است.
دانیالی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش یکی از مهم‌ترین درخواست‌های صنعتگران بوده که در چارچوب‌ها عمل می‌شود.
وی همچنین دربارهٔ طرح‌های صنعتی خراسان شمالی موضوع سفر رهبر انقلاب نسبت به تحقق تمامی این مصوبات توسط بانک صنعت و معدن اعلام آمادگی و بر اجرای این مصوبات تاکید کرد.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.