ارسال بیش از ۴۵۰ پایان نامه به دبیرخانه پانزدهمین پایان نامه سال دانشجویی

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت – ۰۱:۱۶:۱۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- با پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانه پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی ۴۵۰ پایان نامه و اثر پژوهشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، از میان آثار ارسالی به دبیرخانه پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی و یازدهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی، بیشترین آثار به گروه علوم انسانی و اجتماعی و سپس فنی _ مهندسی اختصاص دارد.
این جشنواره در سه بخش به صورت اصلی، جنبی و ویژه انجام می شود که در بخش اصلی پایان نامه های فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور در گروه های فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، معماری و هنر، علوم انسانی و اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و علوم دینی (جایزه علامه شیخ بهایی) مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
بخش ویژه پانزدهمین دوره جشنواره پایان نامه سال دانشجویی نیز به پایان نامه ها و تحقیقات با موضوعات ۱ – کارآفرینی و اشتغال، ۲ –  جهاد اقتصادی و ۳ –   گردشگری با محورهای بازاریابی و تبلیغات گردشگری با تاکید بر بازارهای هدف، مدیریت خدمات و تسهیلات گردشگری، ارتقای کیفیت خدمات گردشگری، شناسایی و معرفی توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری گردشگری اختصاص دارد. در بخش جنبی نیز تمامی پژوهش ها و تحقیقات انجام شده در شش گروه اصلی در تمامی مقاطع از سوی دبیرخانه پذیرفته شدند.
یادآور می شود این جشنواره هر ساله از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری وزارت ورزش و جوانان ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، سازمان همیاری اشتغال فارغ التحصیلان جهاددانشگاهی ، معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به نشانیwww.isba.ir  مراجعه کنند.

 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۶۱۳۱۶۱۹۱۶۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.