ارسال ۱۳ اثر از سیمافیلم به جشنواره سینمایی مقاومت

ارسال ۱۳ اثر از سیمافیلم به جشنواره سینمایی مقاومت

جام جم آنلاین: ۱۳ اثر از تولیدات مرکز سیمافیلم به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ارسال شدند که می توان به فیلم «روزهای زندگی» از آثار منتخب سی‌امین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

فیلم‌های «روزهای زندگی» ساخته پرویز شیخ طادی و «شکارچی شنبه» به کارگردانی پرویز شیخ طادی به بخش مسابقه آثار ۳۵ میلی متری و بین المللی این جشنواره ارسال شده اند.

فیلم‌های «پلاک۷، کوچه پاییز» ساخته شهرام شاه حسینی و «گمشدگان» به کارگردانی زنده یاد محمدرضا اعلامی محصول گروه علمی – فرهنگی مرکز سیمافیلم از دیگر آثار ارسالی به این جشنواره هستند.

همچنین «‌دست ها نگاه می کنند» به کارگردانی ابراهیم شیبانی، «ژنرال» به کارگردانی علی شاه حاتمی،«ترم زمستانی» به کارگردانی رضا بهشتی،«یوما» ساخته صادق پروین آشتیانی ، «آقا کاکا» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی، «تصویر گمشده» اثر امیر شهاب رضویان، «مهجور» به کارگردانی بهمن زرین پور و «عاشقانه هایی بر باد» ساخته سعید ابراهیمی فر محصول گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سیمافیلم به بخش آثار سینمایی ویدئویی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت ارسال شده اند.

فیلم «ارتش پنجم» محصول گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به کارگردانی وحید شیخلر نیز به بخش مستند این جشنواره ارسال شده است .

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با مشارکت و همیاری سازمان سینمایی کشور با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی به منظور تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت را برگزار می‌کند.

دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت مهر ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود. (ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.