ارسال SMS و MMS توسط ChatON سامسونگ ممکن شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت سامسونگ نسخه اندرویدی ابزار ارتباطی ChatON را به‌روز کرد و توضیح داد که این محصول از این پس امکان ارسال پیامک‌های متنی و چندرسانه‌ای را نیز فراهم می‌کند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کاربرانی که نسخه تازه ابزار ارتباطی ChatON را بارگذاری می‌کنند، خواهند دید که پیامک‌های معمولی روی گوشی آن‌ها با پیامک‌های دریافتی از ChatON در این ابزار ادغام می‌شود.
 
البته باید توجه داشت ابزار ChatON تنها محصولی محسوب نمی‌شود که این قابلیت را در اختیار کاربران می‌گذارد. شرکت گوگل به تازگی این قابلیت را به سرویس Hangouts افزوده است، ابزار ارتباطی Facebook Messenger مخصوص سیستم‌عامل اندروید که حدود یک سال قبل عرضه شده بود این توانایی را شامل می‌شود و در این میان ابزارهای اختصاصی ویژه‌ای برای سیستم‌عامل اندروید ارایه شده است که این قابلیت را در اختیار دارند.
 
شرکت سامسونگ اعلام کرد که قابلیت تازه به طور قابل ملاحظه در گوشی‌های Galaxy S3 و S4 و همچنین Galaxy Note 2 و Note 3 کاربرد خواهد داشت. با این وجود اعلام شده است که این نسخه تازه از ابزار ارتباطی ChatON قابلیت بارگذاری روی تمام گوشی‌های هوشمند مجهز به نسخه Ice Cream Sandwich اندروید و بالاتر را دارد.
 
لازم به ذکر است که این قابلیت تازه هنوز برای نسخه ویژه ChatON مخصوص سیستم‌عامل iOS ارایه نشده است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.