تعداد کاربران پیام رسان ChatON از ۱۰۰ میلیون نفر گذشت

ممتازنیوز:

gsmarena_001

سرویس پیام رسان ChatON شرکت سامسونگ در ماه اکتبر ۲۰۱۱ معرفی شد. اکنون پس از گذشت زمان ۲ سال از معرفی، با استقبال فوق العاده ای روبرو شده و تعداد کاربران آن مرز ۱۰۰ میلیون نفر را رد کرده اند.

در ماه May(اردیبهشت) سال جاری تعداد کاربران این سرویس ۵۰ میلیون نفر بوده و بیانگر آن است که در مدت فقط ۴ ماه اخیر تعداد کاربران آن ۲ برابر شده است. البته رسیدن به چنین رشد خیره کننده ای چندان هم دور از انتظار نمی باشد زیرا هم اکنون سامسونگ، ChatON را برای پلتفرم های ios و اندروید و بادا و ویندوزفون عرضه کرده است و حتی نسخه تحت وب آن نیز در دسترس می باشد.

این سرویس در کشورهای چین و هند با استقبال فوق العاده ای مواجه شده است که با توجه به جمعیت بالای این ۲ کشور، این موضوع دور از انتظار نیست! اما علاوه بر ۲ کشور مذکور، ChatON در خاورمیانه و اروپا نیز با استقبال مطلوبی مواجه شده است. این نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی اسمارت فون های گلکسی این شرکت نصب می باشد که در سرعت پیشرفت چشمگیر آن تاثیر بسزایی داشته است.

در مقایسه با رقیب قدرتمندی به نام WhatsApp که ۳۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، شاید هنوز ChatON به سقف آرزوهای سامسونگ نرسیده باشد، اما با توجه به رایگان بودن ChatON و در طرف مقابل پرداخت ۰.۹۹ دلار برای هر سال توسط کاربران WhatsApp ، می توان به افزایش سرعت پیشرفت پیام رسان سامسونگ امیدوار بود.

GSMArena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.