استفاده از اسکنر انگشت در Galaxy S5 سامسونگ تایید شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

سامسونگ به‌زودی بهترین گوشی هوشمند خود را با نام Galaxy S5 معرفی می‌کند پایگاه اینترنتی خبری SamMobile تایید کرده است که این محصول همراه با حسگر تشخیص اثر انگشت به دست کاربران جهانی می‌رسد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این پایگاه اینترنتی که فقط بر محصولات شرکت سامسونگ تمرکز دارد، به نقل از منابع داخلی "تایید کرد" که گوشی هوشمند تازه سامسونگ همراه با فناوری بیومتریک عرضه می‌شود و علاوه بر این، نمایشگر گوشی زمان دقیق برای ثبت تصویر اثر انگشت را هم نشان می‌دهد و همه این قابلیت‌ها در کلید اصلی گوشی ارایه می‌شود.
 
همچنین گفته شد که فناوری تازه سامسونگ قادر به شناسایی انگشت خیس نیست و نمی‌تواند حرکت آهسته انگشت از قسمت بالا به پایین را شناسایی کند. اما سامسونگ این روزها می‌کوشد تمامی خطاها و اشتباهات این فناوری را برطرف کند.
 
این اسکنر به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند تا ۸ اثر انگشت را در حافظه خود ثبت کند و اطلاعات آن‌ها را از طریق سیستم عامل داخلی خود مورد استفاده قرار دهد. سامسونگ همچنین یک فولدر شخصی در این گوشی تعبیه کرده است که کاربران می‌توانند اطلاعات محرمانه خود را داخل آن نگهداری کنند تا هیچ کس به این اطلاعات دسترسی نداشته باشد.
 
گوشی هوشمند Galaxy S5 سامسونگ هفته آینده در کنگره جهانی تلفن همراه(MWC 2014) در بارسلونای اسپانیا معرفی می‌شود.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.