استقبال سینماروهای اروپایی از ˝فیلم کمدی۵˝

۳۱فروردین۱۳،

برخلاف نظر منتقدان آمریکایی که ساخت پنجمین قسمت ˝فیلم ترسناک˝ را یک پروژه از پیش شکست خورده می‌دانستند، کمدی ˝فیلم ترسناک۵˝ با کارگردانی مالکوم دی.لی پس از یک فروش نسبتا خوب در آمریکا با استقبال خوب دوستداران سینما در اروپا نیز مواجه شد.

به گزارش هنرآنلاین، فیلمنامه این کمدی را دیوید سوکر نوشته و قصه آن دربارهٔ زوجی است که پس از تولد نوزادشان و آوردن او به خانه با حرکت‌های غیرمعمول او روبرو می‌شوند. سپس به کمک یک تیم کارشناس و دوربین‌های مراقب در خانه متوجه می‌شوند که یک دیو شرور در کمین آنها نشسته است و…

فیلم کمدی “فیلم ترسناک۵” توسط سه کمپانی دیمنشن فیلمز، دی.زد.ای و بردگری پیکچرز و با بودجه‌ای نزدیک به ۲۰ میلیون دلار ساخته شده است.

مولی شانون، کمدین شناخته شده و موفق آمریکایی که یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده داشته، سناریوی جذاب را سبب موفقیت این فیلم می‌داند و در این‌باره گفته: “فکر می‌کنم مردم از به کار گرفتن اشیاء برای شوخی و تفریح لذت می‌برند، همچنین باید توجه داشت که اینگونه فیلم‌ها به شدت در میان نوجوان‌ها محبوب است.”

به نوشته یورونیوز، اشلی تیزدال، بازیگر و خواننده آمریکایی هم با بیان اینکه نقش خود را در “فیلم ترسناک۵” کمی مشکل‌تر از نقش‌های قبلی‌اش می‌داند، گفته: “این نوع متفاوتی از فیلم کمدی است که من بازی کرده‌ام. من معمولا با طنزهای تلویزیونی جور هستم، اما فیلم‌های کمدی و طنز را باید واقعا جدی گرفت.”

اشلی تیزدال، سیمون رکس، اریکا اش، کاترینا بودن، کت ویلیامز، تری کروز، گریسی ویتون، لیدیا پورتو، چارلی شین، دارل هموند، اوا کولکر، اسنوپ داگ و مولی شانون بازیگران این فیلم کمدی می باشند.

“فیلم ترسناک۵” تاکنون در کشورهای آمریکا، کانادا، بریتانیا ایرلند، ایتالیا، دانمارک، فنلاند و مجارستان اکران شده و تا ماه سپتامبر ۲۰۲۴ میلادی در بسیاری کشورهای دیگر اروپایی و آسیایی نیز روی پرده می‌رود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.