استودیو موزه موسیقی افتتاح شد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

با حضور وزیر و معاون هنری ارشاد/

استودیو موزه موسیقی عصر امروز؛ ۶ شهریورماه با حضور دکتر علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی؛ معاون امور هنری ارشاد، جمعی دیگر از مسئولان و بزرگان عرصه موسیقی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ممتاز به نقل از هنرآنلاین، استودیو موزه موسیقی عصر امروز؛ ۶ شهریورماه با حضور دکتر علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادخانی؛ معاون امور هنری ارشاد، محمدباقر قالیباف؛ شهردار تهران، احمد مسجد جامعی؛ وزیر ارشاد دولت هشتم و جمعی از بزرگان عرصه موسیقی کشور از جمله شهرام ناظری، فرهنگ شریف، هوشنگ ظریف، داوود گنجه‌ای، صدیق تعریف و … افتتاح شد.

علی مرادخانی؛ معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اولین سخنران این مراسم بود که ضمن ارائه توضیحاتی دربارهٔ تاریخچه موزه موسیقی، فعالیت‎های فرهنگی را از جمله مهمترین فعالیت‌های حوزه شهری برشمرد و هویت انسان را وابسته به آن دانست.

در ادامه این مراسم فرهاد فخرالدینی در جایگاه دومین سخنران این مراسم با اشاره به اهمیت موسیقی و تاکید بر توجه ویژه به این هنر، گفت: موسیقی مهم است، اگر مهم نبود حکیم ابوعلی سینا به آن نمی پرداخت، به موسیقی توجه کنید که از توجه به آن ضرر نمی‌کنید.

همچنین خشایار اعتمادی که در این مراسم حاضر بود طی سخنانی به بیان مسائل مرتبط با موسیقی پاپ پرداخت و ایجاد استودیوهای حرفه‎ای برای ضبط موسیقی را از جمله اقدامات لازم برای پیشرفت این عرصه عنوان کرد.

در پایان مراسم نیز استودیو موزه موسیقی توسط فرهنگ شریف؛ استاد مطرح و بنام موسیقی ایرانی افتتاح شد.

گزارش کامل این مراسم متعاقبا در خبرگزاری هنر ایران(هنرآنلاین) منتشر می‌شود.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.