استیو جابز در هند/ یک تصویر از اشتون کاچر به نقش آقای خالق اپل/ این جدا از فیلمنامه سورکین است

مسئولان سازنده فیلم زندگی‌نامه استیو جابر، عکس اشتون کوچر در هند را منتشر کرده‌اند که در نقش این مخترع صاحب‌نام در حال قدم زدن در یکی از بازارهای شهر دهلی است.

به گزارش کافه سینما به نقل از سینما پرس، با گذشت ماه‌ ها از فیلمبرداری فیلم زندگی نامه استیو جابز و انتشار عکس های مختلف از پشت صحنه این فیلم سینمایی، این بار مسئولان سازنده این پروژه عکس اشتون کوچر در هند را منتشر کرده‌اند که در نقش این مخترع صاحب‌نام در حال قدم زدن در یکی از بازارهای شهر دهلی است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، عکس منتشر شده چندی پیش توسط یکی از روزنامه های پرتیراژ هند به نام «هندوستان تایمز» (The Hindustan Times) با عنوان اینکه فیلمبرداری فیلم زندگی نامه استیو جابز به هند رسیده است نیز به چاپ رسید.

جوشا مایکل استرن و مت ویتلی به ترتیب کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم سینمایی «جابز» (Jobs) هستند و این فیلم سینمایی داستان زندگی استیو جابز از دوران نوجوانی تا تاسیس شرکت رایانه ای «اپل» و تبدیل شدن به یکی از خلاق ترین کارآفرینان زمان ما را به تصویر می کشد. بنابر اظهارات مسئولان سازنده «جابز»، داستان این فیلم سینمایی بین سال های ۱۹۷۱ تا ۲۰۰۰ میلادی رخ می‌دهد.

اشتون کوچر؛ بازیگر فیلم سینمایی «شب عید» (New Year’s Eve)، «تاثیر پروانه ای» (The Butterfly Effect)، «بدون هیچ وابستگی» (No String Attached) و «احمق، ماشین من کجاست؟» (Dude, Where’s My Car) نیز در این فیلم سینمایی نقش استیو پاول جابز را بازی می کند.

رون الدارد، جان گتز، لسلی آن وارن، جیمز وودز، درموت مولرونی، متیو مودین، لوکاس هاس، آهنا اوریلی، ادی هسل و جاش گد نیز دیگر بازیگرانی هستند که به همراه اشتون کوچر در فیلم زندگی نامه استیو جابز ایفای نقش می کنند.

هسل در فیلم زندگی‌نامه استیو جابز در نقش شخصی به نام «کریس اسپیوزا» بازی می کند. اسپینوزا که در سال ۱۹۷۶ میلادی و در سن ۱۴ سالگی برای فعالیت در بخش برنامه‌نویسی به استخدام «اپل» در آمده بود، به عنوان هشتمین کارمند این شرکت رایانه‌ای به شمار می آید. در سال ۱۹۷۶ میلادی شرکت رایانه‌ای «اپل» در پارکینگ خانه والدین استیو جابز واقع شده بود و اسپینوزا بعد ساعت مدرسه به این مکان می رفت و برای این شرکت برنامه‌نویسی می کرد.

جاش گد نیز برای بازی در نقش همکار استیو جابز به نام «استیو وازنیاک» قرارداد امضا کرده است. «استیو وازنیاک» که همیشه به عنوان یکی از نزدیکترین دوستان استیو جابز به شمار می آمد، شخصی بود که به همراه استیو جابز شرکت رایانه ای «اپل» را تاسیس و راه اندازی کردند.

مارک هلمز و شرکت فیلمسازی «فایو استار» نیز به طور مشترک و با بودجه ای برابر با ۱۵ میلیون دلار تهیه کنندگی فیلم سینمایی «جابز» را برعهده دارند و مراحل پیش تولید و فیلمبرداری این فیلم سینمایی از اویل ماه مه (اردیبهشت) بهار سال جاری آغاز شده است.

استیو پاول جابز؛ کارآفرین، مخترع، بنیانگذار، مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه ای «اپل»، مدیر عامل شرکت فیلمسازی «پیکسار» و عضو هیات مدیره شرکت فیلمسازی «والت دیزنی» بود که پیش از این در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) پاییز سال گذشته درگذشت.

نکته جالب توجه درباره ساخت فیلم زندگی‌نامه استیو جابز این است که مسئولان شرکت فیلمسازی «سونی پیکچرز» نیز در تاریخ۲۷ اردیبهشت (۱۶ مه) به صورت رسمی اعلام کردند که براساس فیلمنامه ای از آرون سورکین فیلم زندگی‌نامه استیو جابز؛ بنیان‌گذار شرکت رایانه‌ای «اپل» را تهیه و تولید می‌کنند.

Tags:


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.