اشجاری: ۴۰ درصد بیشتر پول نگرفتم

۰۵خردادماه،

حسن اشجاری در مورد حضور ۶ ماهه خود در استقلال اظهار داشت: من اگر از چیزی راضی بودم فقط در مورد قهرمانی و حضور در جمع ۸ تیم آسیا راضی بودم و از مسائل دیگر رضایتی نداشتم.

به گزارش فارس ، وی افزود: البته منظور من جو تیم نیست چون من مشکلی با هیچ بازیکنی نداشتم و بازیکنان هم رفاقت خوبی داشتند اما از وضعیت مالی ناراضی ام.

اشجاری ادامه داد: بحث من این است دیگر کار از عمل نکردن به تعهدات قبل و مسئله این است که کسی جوابگو نیست. من جزو آن دسته از بازیکنان استقلالم که ۴۰ درصد قرار دادم را گرفتم و در واقع اگر در کل فصل را حساب کنیم چون پول رضایتنامه به سپاهان دادم فقط ۲۰ درصد قرارداد را گرفته ام.

این بازیکن تصریح کرد: اکثر بازیکنان به خاطر هواداران و امیر قلعه نویی رفاقتی کار کردند. شاید اشتباه از طرف ما بوده است. اگر جور دیگری برخورد می کردیم اکنون این وضعمان نبود. صحبت من فقط به باشگاه نیست. آنها اگر پول داشتند به ما می دادند. از سوی مسئولان دیگر هیچ حمایتی نشدیم. من سه چک از باشگاه دارم که اولین چکم نیمه، پاس شد و دو چک دیگرم را اصلا به بانک نبردم چون می دانستم پاس نمی شود.

وی در پاسخ به این سؤال که می خواهد برای فصل بعدی در استقلال بماند یا خیر گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. اگر اوضاع مالی این طور باشد که شرایط برای ماندن سخت می شود. فعلا که خبری هم از پیشنهاد نیست و باید دید تکلیف تیم چه می شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.