اصغر بذری: می‌خواهم به سطح اول کشتی بازگردم

۲۸ آبان ،

Multimedia_pics_1385_9_photo_2000.jpg

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ قطر امیدوار است که بعد از دو سال دوری از کشتی دوباره بتواند به سطح اول کشتی ایران بازگردد.

اصغر بذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: حدود یک سال و نیم تا دو سال به سبب مصدومیت از کشتی دور بودم ولی حالا دوباره بازگشته‌ام و تلاش خودم را می‌کنم تا با تمرین‌های خوب بتوانم کشتی بگیرم.

وی افزود: تمرین‌هایم بسیار خوب بوده اما هنوز کشتی جدی نگرفته‌ام و بازگشت دوباره به کشتی بعد از دوسال بسیار سخت است و باید با کشتی گرفتن ببینم که آیا می‌توانم در شرایط مسابقه باشم یا نه ولی انگیزه و امید بسیاری دارم.

بذری ادامه داد: اگر بتوانم خوب کشتی بگیرم حتما برای تیم ملی هم با برنامه تلاش خواهم کرد تا بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم.

کشتی‌گیر تیم سایپای تنکابن در پایان درباره مسابقه‌های لیگ برتر کشتی گفت: این هفته با ثامن در سبزوار مسابقه داریم و علاوه بر من، مهدی بهابسته و شعبان زاده در تیم‌مان حضور دارند و حضورم در ترکیب تیم به مربیان و همچنین ترکیب تیم ثامن بستگی دارد اما تمام تلاش خود را می‌کنم تا در ترکیب تیم باشم و به دوران اوج خودم بازگردم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.