اصلاح‌طلبان به “کمیته مشورتی” شریعتمدرای دعوت شده‌اند/علت لغو سفر انتخاباتی به بابل

۲۵ام بهمن ،

سخنگوی انتخاباتی محمد شریعتمداری با بیان اینکه بسیاری از اصلاح‌طلبان به “کمیته مشورتی” شریعتمداری دعوت شده‌اند اما تاکنون جواب رد یا قبول این اشخاص دریافت نشده‌است، گفت: شریعتمداری بیش از آنکه به فکر کاندیداتوری در انتخابات باشد، در جهت رفع اختلافات مسئولین و تلاش برای ایجاد وحدت در بین جریان اصلاح‌طلب است.

“محسن بهرامی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ دربارهٔ “کمیته مشورتی” محمد شریعتمداری که پیش از این از احتمال شکل‌گیری آن خبر داده بود، اظهار داشت:‌ بسیاری از اصلاح‌طلبان به این کمیته دعوت شده‌اند که تاکنون جواب رد یا قبول این اشخاص دریافت نشده‌است.

سخنگوی انتخاباتی شریعتمداری اعلام کرد: محمد شریعتمداری جدای از این کمیته مشورتی از مدت‌ها پیش فعالیت‌های مشورتی خود را آغاز و با بسیاری از بزرگان دربارهٔ انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده مشورت کرده است.

وی همچنین تاکید کرد: شریعتمداری بیش از آنکه به فکر کاندیداتوری در انتخابات باشد، در جهت رفع اختلافات مسئولین و تلاش برای ایجاد وحدت در بین جریان‌های سیاسی بویژه جریان اصلاح‌طلب است.

بهرامی همچنین عنوان کرد:‌ شریعتمداری بنا دارد بیانیه‌ای در جهت محکومیت اتفاقات ۲۲ بهمن ماه در حرم حضرت معصومه (س) صادر کند.
 
سخنگوی انتخاباتی شریعتمداری دربارهٔ انتشار یافتن خبرهای مبنی بر رای بالای “علیرضا بهشتی” در شورای هماهنگی اصلاحات عنوان کرد: به نظر می‌رسد این‌ها حدس و گمان است، چراکه “بهشتی” تا کنون اعلام آمادگی و تمایل برای کاندیداتوری در انتخابات نداشته است.

وی در ادامه دربارهٔ سبب لغو سفر انتخاباتی محمد شریعتمداری به بابل گفت: محمد شریعتمداری به سبب ضرورت حضور در جمع راهپیمایان تهرانی (۲۲بهمن) سفر خود را لغو و این همایش بدون حضور شریعتمداری برگزار شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.