اصناف پروانه کسب و کار الکترونیکی دریافت می کنند

به گزارش ایرنا ، ‘حسن رادمرد ‘ روز پنجشنبه در چهارمین گردهمایی روز ملی اصناف که با حضور معاون اول رییس جمهوری ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان دولتی و فعالان بخش خصوصی برپا شد افزود: تا پایان امسال انتخابات اتحادیه ها به صورت الکترونیکی برگزار می شود .

وی دراین مراسم که در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی برگزار شد ، فعالیت سه میلیون واحد صنفی فعال شامل هشت هزار اتحادیه ۴۰۰ اتحادیه و ۳۳۵ مجمع صنفی را یادآور شد و گفت : از این تعداد یک میلیون واحد صنفی فاقد پروانه فعالیت است .

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت با تاکید بر ساماندهی واحدهای بدون پروانه نیز گفت : در پی ساماندهی برای جمع آوری اطلاعات دقیق دراین بخش هستیم .

رادمرد با اشاره به ضرورت تجهیز واحدهای صنفی به دستگاه‌های مکانیزه فروش ( POS) تاکید کرد: تا زمان حاضر ۵۰۰ هزار دستگاه فروش در واحدهای صنفی نصب شده و قرار است تا پایان سال مابقی واحدها نیز مجهز به این دستگاه شوند .

اقتصام **۱۶۰۱**۱۵۴۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۴۵۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. پیام حیدری:

    سلام علیکم افرادی شخصی با کارت ویزیت بنام شرکت پیمانکار وارد ساختمانها و امور کار را با قرارداد جعلی وارم ساختگی کلنگ و سپس اواسط کار متواری میشوند چرا رسیدگی نمیکنید انها که مالیات برق اب مغتزه میدهند بیکار بنشینند؟؟,شکایت دارم با قرارداد و استشهاد ساکنین لطفا رسیدگی کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.