اطلاعات جدید و خلاصه داستان « اشباح » به کارگردانی داریوش مهرجویی منتشر شد

ممتازنیوز:

13-10-15-133939img 9174

فیلم سینمایی «اشباح» جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی دوم آذرماه کلید می‌خورد.

مهتاب کرامتی، پیمان معادی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی و احمد یاوری‌شاد در این فیلم مقابل دوربین محمود کلاری می‌روند.

«اشباح» به تهیه‌کنندگی داریوش مهرجویی و جهانگیر کوثری ساخته می‌شود و محصول سازمان سینمایی «بارانک» است.

در خلاصه فیلمنامه «اشباح» آمده است: «تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می‌شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی‌گنجد. دایی‌بابا وکیل خانواده در تلاش آرام کردن اوضاع است و از سوی دیگر معمار برای اهداف خود شرایط سختی را برای تاجی خانم و دخترش به وجود آورده است. مازیار نیز پس از آمدن به ایران درام‌های تازه‌ای را رقم می‌زند و اهالی خانواده چون شبح‌های سرگردان به دنبال خلوت‌های زندگی خود می‌گردند.»

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: داریوش مهرجویی، مدیرفیلمبرداری: محمود کلاری، صدابردار: نظام کیایی، تدوین: حسن حسندوست، طراح هنری: داریوش مهرجویی، طراح چهره‌پردازی: مهین نویدی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: وحیده محمدی‌فر، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: رضا سخائی، دستیار کارگردان: حنیف سروری، منشی صحنه: ژولیت نیکوغاسیان، عکس: سحاب زری‌باف، جلوه‌های ویژه: آرش آقابیگ، فیلمبردار پشت صحنه: فرشید نجاریان، مدیر تدارکات: عادل شاه‌خواه.

ایسنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.