اظهارات اعدامی پای چوبه دار

جام جم آنلاین: مجید جمالی فشی عامل ترور شهید علیمحمدی لحظاتی قبل از اجرای حکم اعدام گفت: رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی در ضعیف‌ترین موقعیت خود به سر می‌برد به همین دلیل به هرچیزی چنگ می‌اندازد تا سقوط نکند.

وی با اشاره به اینکه از طریق لپ‌تاب که ویندوز قرمز بر آن نصب بود می‌توانستیم خیلی راحت صحبت کنیم اذعان داشت: از این طریق حتی می‌توانستیم کلمه اسرائیل را به زبان بیاوریم و مکالمات خود را انجام دهیم.

عامل ترور شهید علیمحمدی دلیل ترور را از سوی رژیم صهیونیستی ترس دانست و اذعان داشت: اسرائیل از پیشرفت هسته‌ای ایران می‌ترسد لذا دست به اینگونه اقدامات می‌زند.

وی اذعان داشت: من آینه آینده کسانی هستم که قصد همکاری با اسرائیل را دارند یا در وسط راه هستند یا آخر راه، ولی در هرصورت بایستی بدانند که اگر اعجوبه این کار هم باشند و از نظر فکری بسیار باهوش باشند به خونسردی من در عملیات‌ها نمی‌رسند و پایان کارشان جایگاه فعلی من است.

حتی حرف حمله را هم نزنید

به عقیده وزیر اطلاعات و انرژی اتمی رژیم صهیونیستی، سخن گفتن در باره حمله احتمالی به ایران، منافع اسرائیل را به خطر می اندازد.

به گزارش سایت بی بی سی فارسی، دن مریدور، وزیر اطلاعات و انرژی اتمی اسرائیل که یکی از معاونان بنیامین نتانیاهو نیز به شمار می آید و به حزب لیکود تعلق دارد، این اظهارت را در مصاحبه ای اختصاصی با وب سایت “تایمز – آو – اسرائیل” بیان کرده است.

دن مریدور گفت که بهتر است مانند باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، به طور مبهم تاکید شود که “تمام گزینه ها از جمله گزینه نظامی” مد نظر است و درباره جزئیات آن صحبتی نشود.

بی بی سی فارسی نوشت: ایران بارها هشدار داده است که به هرگونه حمله نظامی خارجی به مراکز هسته ای خود به شدت پاسخ خواهد داد.

شکست طرح الحاق بحرین به عربستان

 روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی درباره نشست سران کشورهای عضو همکاری خلیج فارس نوشت: در پی به نتیجه نرسیدن توافق اتحاد میان عربستان سعودی و بحرین، چشم انداز طرح های ریاض برای انسجام بیشتر میان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در هاله ای از ابهام فرو رفت.
 
این روزنامه افزود: شورای همکاری خلیج فارس به لحاظ انسجام منطقه ای طی ۳۰ سال گذشته دستاوردهای چندانی نداشته است و نگرانی درباره سلطه عربستان سعودی نیز همچنان طرح های مربوط به ایجاد ارز واحد در این منطقه را با بن بست مواجه کرده است.

به نوشته گاردین،سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان، پس از این نشست در گفتگو با خبرنگاران ضمن اذعان به بی نتیجه بودن مذاکرات، گفت: در این مرحله هیچ گامی برای ایجاد روابط ویژه میان منامه و ریاض برداشته نشد.

خاتمی: اصلاح طلبان با خود مشکل دارند

در جلسه اخیر مجمع روحانیون مبارزسید محمد خاتمی با بیان اینکه دوستان ما با یکدیگر مشکل دارند گفته است که مشکل ما این است که نمی توانیم دوستان را دور هم جمع کنیم.

یکی از اعضای مجمع روحانیون مبارز در جلسه این تشکل با اذعان به فروپاشی تشکیلاتی در میان اصلاح طلبان بر ضرورت بازسازی فوری تشکیلات تاکید کرده و گفته است ،عاجل ترین مسیر برای این ساماندهی مشخص کردن تکلیف انتخابات ریاست جمهوری و معرفی کاندیداهاست.چرا که با وجود انتخاب گزینه می توانیم بهانه بازسازی تشکیلاتی را داشته باشیم.

وی همچنین از تعلل های صورت گرفته در این زمینه گفته است،دیگر بازی «می آیم و نمی آیم» جواب نمی دهد،این دفعه باید زودتر تکلیف خودمان رو روشن کنیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.