اعتبارات عمرانی مترو پرداخت نشد

جام جم آنلاین: مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه برای توسعه خطوط مترو به طور میانگین ماهانه ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم، گفت: متاسفانه با وجود گذشت بیش از چهار ماه از سال هنوز ریالی از اعتبارات عمرانی مترو پرداخت نشده است.

هابیل درویش با بیان مطلب فوق، اظهارداشت: متروی تهران به طور مستقیم و غیر مستقیم با بیش از ۱۲ هزار پرسنل و ۱۰۰ پیمانکار همکاری دارد و ماهانه باید هزینه های زیادی را پرداخت کند اما متاسفانه هر ساله اعتبارات عمرانی به موقع و به طور کامل پرداخت نمی شود که این مساله مشکلات عدیده ای را به دنبال می آورد.

وی با بیان این که از دولت درخواست داریم که اعتبارات مترو به موقع و به طور کامل پرداخت شود تا روند توسعه مترو با مشکل مواجه نشود، گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ کارگاه در خطوط در حال احداث مترو تهران فعال است و تنها چیزی که متروی پایتخت اکنون نیاز دارند تامین اعتبارات مصوب و قانونی اش است.

مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه تصریح کرد: عملیات اجرایی احداث خطوط سه، شش و هفت متروی تهران همزمان در حال انجام است اما برای پیشروی براساس برنامه ریزی های صورت گرفته نیازمند تامین اعتبارات هستیم.(تهران سما)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.