اعزام به تورنمنت بوکس آذربایجان با هزینه باشگاه!

۱۳م اسفند ،

تیم بوکس پیوند ساپکو به عنوان تیم قهرمان لیگ برتر به تورنمنت بین‌المللی آذربایجان اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم پیوند ساپکو که در شش دوره برگزار شده سوپر لیگ بوکس صاحب چهار عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی شده است، پاداش قهرمانی امسالش در لیگ را گرفت و با پنج بوکسور راهی تورنمنت بین‌المللی آذربایجان شد.

پیوندی‌ها که دو سال است بدون انجام مبارزه در فینال، قهرمان لیگ برتر می‌شوند با هزینه باشگاه با پنج بوکسور عازم باکو شدند که این اقدام باشگاه در عمل به قولش ستودنی است، اما از سوی دیگر این سوال پیش می‌آید که در این شرایط اقتصادی آیا بهتر نبود که هزینه این اعزام در جای دیگری مصرف می‌کردند که بازدهی بیشتری داشت.

سوال دیگر این است اگر این سفر پاداش قهرمانی در لیگ است چرا فدراسیون هزینه اش را نمی‌پردازد و اگر خود باشگاه هزینه‌هایش را تقبل کرده، چرا تنها پنج بوکسور را اعزام کرده، مگر بقیه بوکسورهای این تیم در کسب عنوان قهرمانی دخیل نبودند؟ یا اگر این تورنمنت خوب است، چرا هیچ ملی‌پوشی همراه این تیم نیست؟

به هر حال برای پاسخگویی به این سوالات و البته سوالات دیگر سراغ فرهاد بهنیا، مدیرعامل این باشگاه رفتیم که به خبرنگار ایسنا گفت: تورنمنت بین‌المللی باکو در سطح بالایی است که تیم را با هزینه باشگاه اعزام کردیم. این تورنمنت در کسب آمادگی بیشتر بوکسورها بسیار مفید خواهد بود. از سوی دیگر به بوکسورها قول داده بودیم که اگر قهرمان شوند آنها را به مسابقات برون مرزی اعزام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این شرایط اقتصادی بهتر نبود این هزینه در جای دیگر و به شکل دیگر مصرف می‌شد؟ یادآور شد: حضور در این مسابقات برای بوکسورهای ما بسیار مفید خواهد بود، البته این اعزام دومین سفر برون مرزی ما در طول دو سال است و اگر این تورنمنت را هم اعزام نمی شدیم که باید فاتحه بوکس ایران را خواند که در طول یک سال یک تورنمنت هم نمی‌رود.

بهنیا در مورد این که هزینه‌های این اعزام چقدر می‌شود؟ ادامه داد: رقم دقیقی نمی‌شود اعلام کرد، اما سعی ‌کرده‌ایم تا این اعزام با کمتری هزینه انجام شود. طبق هماهنگی انجام شده، قرار است تیم به هتل درجه دو برود و به جای استفاده از تاکسی از اتوبوس استفاده کند و یا بعضی امکانات را از ایران ببرند تا هزینه‌ها کمتر شود.

جعفر ناصری در وزن ۴۹ – ، ناصر آزادی در وزن ۶۰- ، فروتن گل آرا در وزن ۶۴- ، سجاد محرابی در وزن ۷۵- و جواد زهره وند در وزن ۸۱- کیلوگرم نفرات اعزامی تیم پیوند ساپکو می باشند که با سرمربیگری عیسی گل محمدی عازم باکو خواهند شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.