اعلام آمادگی مرکز اسلامی توسعه تجارت برای معرفی محصولات ایران خودرو

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

عبدالعزیز عالمی، رئیس دپارتمان بازاریابی مرکز اسلامی توسعه تجارت، پس از بازدید از غرفه ایران خودرو در نمایشگاه صنعت و تجارت کشورهای اسلامی نسبت به پیشرفت صنایع خودروسازی و الکترونیک در ایران اظهار شگفتی کرد و گفت: بهتر است ایرانی ها محصولات خود را در میان اعضای سازمان کنفرانس اسلامی معرفی و ترویج کنند.

عالمی که خود مراکشی است، خواستار دریافت اطلاعات مختلف برای معرفی محصولات ایران خودرو در نمایشگاه مجازی مرکز اسلامی توسعه تجارت شد و گفت: این نمایشگاه مجازی مکان دیگری برای ارائه محصولات و خدمات شرکت های ایرانی است.

رییس دپارتمان بازاریابی مرکز اسلامی توسعه تجارت خواستار حضور شرکت های ایرانی به ویژه خودروسازی در نمایشگاه های عمومی و بخشی این سازمان شد و گفت: اغلب اعضای سازمان کنفرانس اسلامی کمتر توسعه یافته و فاقد صنعت خودروسازی می باشند، از همین رو ایران خودرو شرایط و فرصت خوبی برای معرفی محصولات خود در بازارهای ۵۷ عضو این سازمان در اختیار دارد.

عالمی مراکش، سنگال، صحرای افریقا، کامرون، بنین، توگو، ساحل عاج، سودان و مصر را از جمله کشورهایی ذکر کرد که ایران خودرو می تواند محصولات خود را به آنها صادر کند. رئیس دپارتمان بازاریابی مرکز اسلامی توسعه تجارت، از شرکت های ایرانی خواست برای تامین منابع مالی خود با بانک توسعه اسلامی نیز همکاری و سرمایه گذاری مشترک داشته باشند.

وی تدارک فرصت های تجاری برای ایران خودرو را از نتایج عرضه محصولات این شرکت در نمایشگاه های عمومی و تخصصی و مجازی مرکز اسلامی توسعه تجارت دانست و خواستار آن شد تا این محصولات در مجله دوماهانه این مرکز که به صورت الکترونیکی و کپی کاغذی در دسترس است، نیز معرفی شوند.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.