اعلام آمادگی مصر برای میزبانی در مذاکرات هسته‌ای ماموریت پنهانی مرسی است

۳۰م دیماه ،

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران مرکز گفت: دعوت “محمد مرسی” از رئیس جمهوری ایران به مصر برای حل مسائل سوریه و اعلام آمادگی “قاهره” برای میزبانی مذاکرات هسته‌ای به نوعی ماموریت پنهانی مرسی در منطقه به حساب می‌آید.

“رضا جلالی” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با اعلام آمادگی قاهره برای میزبانی مذاکرات هسته‌ای ایران اظهار داشت: دعوت محمد مرسی از رئیس جمهوری ایران به مصر برای حل مسائل سوریه و اعلام آمادگی قاهره برای میزبانی “مذاکرات هسته‌ای” به نوعی ماموریت پنهانی محمد مرسی در منطقه به حساب می‌آید.

وی افزود: واسطه‌گری “محمد مرسی” به عنوان یک چهره تمام عیار آمریکایی به  نفع ایران نیست و بدین بهانه  ایران را قربانی منافع غرب خواهند کرد.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: کشور “مصر” به بهانه وساطت هسته‌ای می‌خواهد به ایفای نقش در کمرنگ کردن موقعیت هژمونیک ایران در منطقه  بپردازد.

جلالی با بیان اینکه پشت پرده اقدامات اخیر مصر، فتنه عربی منطقه‌ای است، گفت: بهتر است که رئیس جمهوری ایران برای حل مسائل سوریه به درخواست محمد مرسی مبنی بر حضور  در کشور مصر پاسخ مثبت ندهد.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی”تهران مرکز” تصریح کرد: دشمن درصدد تخریب ایران و “سوریه” به عنوان مهمترین کشورها در حفظ خط مقاومت‌ است و به همین منظور برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می‌زنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.