اعلام شرایط عمومی جشنواره فیلمنامه و عکس مد و لباس

قانون- آخرین مهلت ارسال آثار و شرایط عمومی اولین جشنواره فیلمنامه کوتاه و عکس مد و لباس از سوی دبیرخانه این جشنواره اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بیستم مهرماه آخرین مهلت دریافت آثار متقاضیان شرکت در این جشنواره خواهد بود و به تقاضای افرادی که بعد از این مهلت آثار خود را ارسال کنند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

همچنین شرکت کلیه افراد حقیقی و حقوقی در بخش‌های مختلف این جشنواره آزاد خواهد بود و بر اساس اعلام دبیرخانه، به فیلمنامه‌ها و مقالاتی که به بخش مسابقه راه می‌یابند، گواهی شرکت داده می‌شود و پس از راهیابی آثار به بخش مسابقه نیز امکان خارج کردن آن از این بخش وجود ندارد.

متقاضیان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلمنامه و یا عکس به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان حافظ ، بعد از چهارراه کالج، جنب پمپ بنزین، انتهای بن بست هلال احمر، ساختمان بنیاد ملی مد و لباس ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۷۳۱۴۶۳-۶۶۷۴۲۱۱۷ تماس بگیرند.

نخستین جشنواره فیلمنامه کوتاه و عکس مد و لباس به همت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی وابسته به معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور ارتقای فرهنگ پوشش مناسب با موازین اسلامی و صیانت از آن برگزار می‌شود.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.