افزایش کرایه تاکسی ها غیرقانونی است/ مردم شکایات خود را گزارش دهند

‘ بابک هاشمی ‘ روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: در حال حاضر افزایشی درنرخ کرایه تاکسی نداریم و با توجه به اینکه فاز دوم هدفمندی یارانه ها اجرا نشده است، باید در نرخ کرایه ها تجدید نظر شود.

وی با بیان اینکه ۳۳۰ هزار تاکسی در سراسر کشور فعال است، اظهار داشت: این تاکسی ها بطور تقریبی روزانه ۱۲میلیون مسافر را جابجا می کنند.

هاشمی ادامه داد: اکنون در ۹۶ شهر کشور، ناوگان اتوبوسرانی در حمل و نقل درون شهری فعال است، در حالی که در بیش از یکهزار شهر، تاکسی در جابجایی شهروندان ایفای نقش می کند.

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی کشور با بیان این که این سازمان بنا دارد برای رفاه حال مردم و امنیت بیشتر، خودروهای جدیدی را وارد ناوگان تاکسیرانی کند، تصریح کرد خودروهای سمند و پژو از پیشنهادات سازمان تاکسیرانی برای ورود به ناوگان حمل و نقل است.

اجتمام **۹۰۲۲ ** ۱۵۶۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۸۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. کاظم:

    با سلام واحترام به مسولین محترم در مورد کرایه تاکسی ها ما شهرستانمون بر خلاف قانون است اخبار اعلام میکنه که اگر کسی کرایه تاکسی افزایش دهد متخلف محسوب میشود اما کرایه رواضاف کردن از ۵۰۰به۱۰۰۰تومان افزایش داد وکسی از مسولین ماحرف نزد ما کجا بریم شکایت کنیم خوب چرا این شهرماازهمه چیز عقبه همه فقط دنبال شکمشون دیگه کاری به فقیر وقیره نداره باور میکنید که ما داریم روی یارانه زندگی میکنیم خوب ما ۷نفرهستیم وروزانه فقط ۷هزار تومان کرایه میدیم خوب کجابریم خدا شاهد میگم به هرکی عبادت میکنی لطفا پیگیری کنیدبا تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.