افزایش مجدد قیمت خودرو غیر منطقی است

bazarرانه نیوز:افزایش ۵ درصدی قیمت خودرو که پاییز سال گذشته تصویب شد با توجه به هدفمندسازی یارانه ها و افزایش هزینه های تولید طبیعی بود اما افزایش مجدد آن درست و منطقی نیست.

به گزارش رانه نیوز، موید حسینی صدر ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره افزایش قیمت خودرو که دردستورکار کمیته قیمت گذاری خودرو است گفت: کمیته قیمت گذاری خودرو درقیمت گذاری جدید باید قدرت خرید مردم را درنظر داشته باشد.

حسینی صدر گفت: انتظار داریم خودروسازی ها باتوجه به دریافت تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی کیفیت خودروهای تولیدی را افزایش و قیمت خودرو را کاهش دهند .

وی با بیان اینکه خودروسازان باید گزارش دهند درمقابل امتیازات دریافتی همچون کمک بلاعوض چه کرده اند اظهارداشت: خودروسازان درراستای اجرای قانون ارتقای کیفیت خودرو گزارش دهند اما متاسفانه هنوز گزارشی از قانون ارتقای کیفیت خودرو ارایه نشده است.

حسینی صدر مشکل صنعت خودرو را ضعف مدیریتی دانست و بر این که دانش و تخصص الهام نمی شود و باید آن را به دست آورد تاکید کرد و گفت: باید از شرکت های موفق خودروسازی دردنیا که کیفیت خودروهای تولیدی شان بالااست الگو گرفت وکیفیت تولید را ارتقا داد

اخبار خودروی ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.