افشا نکردن سابقه نامزدی،دختر را خواهان طلاق کرد

دختر جوانی در دادگاه خانواده گفت: همه از من می‌خواهند که از درخواست جدایی خود انصراف دهم اما دروغگویی همسرم آن‌قدر غرور من را جریحه‌دار کرده است که دیگر نمی‌توانم با او زندگی کنم.
به گزارش ممتازنیوز، این دختر ۲۸ ساله با حضور در دادگاه خانواده و ارائه درخواست جدایی از شوهرش خطاب به قاضی گفت: سه ماه از مراسم عقدمان می‌گذرد و در این مدت من و همسرم هیچ مشکلی با هم نداشتیم، اما همسرم یکباره با دروغگویی‌اش همه چیز را خراب کرد. وی ادامه داد: در همان روزهای آشنایی‌مان شوهرم تاکید زیادی به راستگویی داشت و همیشه می‌گفت که باید در بدترین شرایط حرف راست را زد، در حالی که خودش بزرگترین دروغی را که می‌توانست به من بگوید را گفت.
دختر جوان مدعی شد: شوهرم قبل از ازدواج با من با فرد دیگری نامزد بود و او این موضوع را از من پنهان کرد. حتی یک بار از او پرسیدم که قبل از من با شخص دیگری رابطه داشته‌ای؟ اما خیلی صریح گفت، نه و حتی از پرسش من ناراحت شد.
وی درباره چگونه متوجه شدنش از ماجرای نامزد قبلی همسرش بیان کرد: در جشن عقدمان یکی از اقوام همسرم این موضوع را با خاله من در میان گذاشت و بعد از گذشت سه ماه این موضوع به گوش من رسید، وقتی از همسرم خواستم تا در این رابطه توضیح دهد، تنها دلیلش این بود که نمی‌خواسته من را از دست بدهد.
این دختر جوان خاطرنشان کرد: مهریه‌ام ۱۱۴ سکه بهار آزادی است و تمامی آن به من تعلق می‌گیرد، تا قبل از اینکه متوجه دروغگویی همسرم شوم، هیچ مشکلی با او نداشتم، حتی هیچ‌کس باور نمی‌کرد که تقاضای جدایی از او را دارم.
وی در پایان صحبت‌هایش افزود: نمی‌خواهم با فردی که مهم‌ترین موضوع زندگی‌اش را از من پنهان کرده، زندگی‌ کنم زیرا مطمئنم که در آینده موضوعات مهم دیگری را هم از من پنهان خواهد کرد و به همین دلیل خواهان جدایی از او هستم.
قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات دختر جوان به دلیل عدم حضور مرد در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.