امیر حسین رستمی:رئالیته اپیزود ما نسبت به دیگر اپیزودها بالاتر است

به بهانه حضور در نمایش “کلمه سکوت کلمه “به کارگردانی مائده طهماسبی؛

رئالیته اپیزود مربوط به ما در نمایش،نسبت به دو اپیزود دیگر با توجه به موقعیت های متنوع حاکم در فضای کار و زاویه های دید مختلف بسیار بالاتر است.

امیرحسین رستمی بازیگر نمایش کلمه،سکوت، کلمه که قرار است به کارگردانی مائده طهماسبی از شهریورماه به صحنه برود،درخصوص نقشش در این اثر به خبرنگار بخش تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت:ما در یکی از اپیزودهای این نمایش حضور داریم که با وجود فانتزی بودن آن نسبت به اپیزودهای دیگر نمایش از رگه های فانتزی به شدت کمتری برخوردار است.
وی افزود:در اپیزودهای دیگر این نمایش به دلیل نوع دیالوگ ها و گریم ها بیش از ۹۰ درصد فانتزی دخیل است،اما اپیزودی که من در آن حضور دارم رئالیته بالاتری دارد.
رستمی تصریح کرد:در این اپیزود گاه شرایط به صورت ثابت است و به اصطلاح فریز می شود در این هنگام به بیننده یک کد داده می شود که او سرانجام این موقعیت ها را تعدیل کند.
این بازیگر ادامه داد:من به تازگی با “دیوید آیوز” نویسنده این اثر آشنا شدم؛این نمایشنامه نویس برروی این موضوع تمرکز می‌کند که به طور مثال اگر این اتفاق نمی افتاد،چه رویدادی جایگزین آن خواهد شد و موقعیت ها چگونه خواهد بود.
وی با اشاره به این که در این اپیزود به ۲ شخصیت و کاراکتر حاضر در صحنه از چند زاویه مختلف نگاه می شود،اظهار کرد:این جزئیات دائم درحال بیان این مطلب است که در هر شرایطی ممکن است،یک اتفاق به گونه ای دیگر روی دهد و این امکان وجود دارد.
رستمی که پیش از این حضور او را در نمایش “کمی بالاتر” به کارگردانی “آروند دشت آرای” شاهد بودیم،در خصوص تفاوت های این دو نقش بیان کرد:کاراکتری که در آن نمایش داشتم به شخصیت خودم بسیار نزدیک بود؛زیرا من علاقه خاصی به فضای کمدی دارم.
وی افزود:در آن نمایش پیش از من قرار بود “رضا عطاران” حضور داشته باشد و به همین خاطر آن نقش،یک بازیگر کمدی احتیاج داشت، ایفای آن برای من درو از ذهن و سخت نبود اما در این نمایش فضایی متفاوت حاکم است./ه


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. melina:

    امیرحسین من عاششششششششششششششقققققققققققتتتتتتتتتممممممممممم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.