امیدوارم جشنواره،هنرمندان اصفهانی را به دنیا معرفی کند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

بازیگر تئاتر و سینما اصفهان گفت: اصفهان گهواره هنر تئاتر و سینمای کشور است و امید می رود مسئولان با تکان دادن مجدد این گهواره با استفاده از ظرفیت‌های جشنواره بیست و هفتم بار دیگر هنرمندان دیار گنبد‌های فیروزه‌ای را به تمام دنیا معرفی کنند.

به گزارش هنرآنلاین؛ هوشنگ حریرچیان در گفت‌و‌گو با ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان بازگشت این جشنواره به اصفهان را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: اصفهان گهواره هنر تئاتر و سینمای کشور است و امید می‌رود مسئولان با تکان دادن مجدد این گهواره با استفاده از ظرفیت‌های جشنواره بیست و هفتم بار دیگر هنرمندان دیار گنبد‌های فیروزه‌ای را به تمام دنیا معرفی کنند.

وی با بیان این که اصفهان در طول تاریخ ثابت کرده است که می‌تواند پرچمدار اثرگذار فرهنگی در کشور باشد، افزود: انتظار می‌رود بار دیگر هنرمندان اصفهانی طلایه‌داران جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان باشند و نه تنها در عرصه برگزاری بلکه در عرصه تولید محتوا نیز حرف اول را بزنند.

حریرچیان در قسمتی دیگر از اظهاراتش در خصوص وضعیت فعلی سینمای کودک گفت: در سال‌های قبل شاهد تولید آثار فاخری در این عرصه بوده‌ایم اما به سبب کم بودن تولیدات نمی‌توان در حال حاضر نقد مناسبی از عملکرد این سینما داشته باشیم.

بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با گرامی‌داشت نام پیامبر اکرم (ص) پدر آسمانی کودکان دنیا، از پانزدهم تا نوزدهم مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.