امید به آینده در مردم “ایتالیا” از بین رفته است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بحران اقتصادی سبب شده است قدرت خرید مردم ایتالیا به شدت کاهش پیدا کند و مشکلات اجتماعی بیش‌تر شود.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی‌وی، “روساریو ترفیلتی” از موسسه حمایت از مصرف‌کنندگان در ایتالیا گفت: مردم ایتالیا نه فقط مجبور می باشند با بیکاری فزاینده دست و پنجه نرم کنند بلکه زیر فشار سیاست‌های ریاضت اقتصادی دولت قرار دارند.

بر این اساس، بی‌ثباتی اقتصادی سبب شده است مردم نتوانند برای آینده خود برنامه‌ریزی کنند. دولت ممکن است بعضی از مالیات‌ها را تحت عنوان تازه احیا کند و این مسئله فشارها را بر مردم بیش‌تر خواهد کرد.

تحقیقات غیردولتی تازه در ایتالیا نشان می‌دهد حدود ۴۰ درصد از مردم این کشور فقط می‌توانند هزینه‌های روزانه خود را تامین کنند و نمی‌توانند برای آینده پس‌انداز داشته باشند.

بعلاوه حدود یک سوم از مردم ایتالیا امید کمی به آینده دارند. بحران اقتصادی تاثیر بسیار منفی بر شیوه زندگی و رفتار مردم داشته است.

یک شهروند ایتالیایی گفت: ما مالیات بسیار بسیاری پرداخت می‌کنیم و دیگر نمی‌توانیم با این وضع زندگی راحتی داشته باشیم. دولت با سیاست‌های خود به شدت به مردم فشار می‌آورد.

هر سال صدها هزار شرکت و فعالیت اقتصادی تعطیل می‌شود. از طرف دیگر مردم نمی‌توانند بسیار پول خرج کنند، زیرا بخش عمده‌ای از درآمد مردم بابت مالیات از آ‌ن‌ها گرفته می‌شود و هیچ برون‌رفتی از این بحران نیست.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.