انتشار تصاویر اولین گوشی هوشمند منحنی LG

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

پس از انتشار یافتن شایعات فراوان طی هفته‌های قبل، سرانجام اولین تصاویر مربوط به گوشی هوشمند شرکت کره‌ای LG با نمایشگر منحنی انتشار یافت.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ساخته شده است، LG G Flex نام دارد و به نقل از شرکت سازنده، ماه آینده به صورت رسمی وارد بازار جهانی می گردد.
 
در تصاویر انتشار یافته از سوی این محصول نشان داده شده است که گوشی هوشمند LG G Flex نمایشگر منحنی ۶ اینچی دارد و بر پایه پلتفورم اندروید فعالیت می‌کند که البته دیگر قابلیت‌ها و قیمت نهایی این محصول هنوز مشخص نشده است.
 
این گوشی در حالی وارد بازار می‌شود که هفته قبل شرکت کره‌ای سامسونگ اولین گوشی هوشمند جهان مجهز به نمایشگر منحنی را وارد بازار کرد.
 
رقیب اصلی گوشی هوشمند LG G Flex که در شرکت سامسونگ ساخته شده است Galaxy Round نام دارد که شامل نمایشگر منحنی ۵٫۷ اینچی می‌شود که البته طراحی انحنای نمایشگر آن با محصول مشابهی که LG روانه بازار کرده کاملا متفاوت است.
 
در حالی که شرکت سامسونگ انحنای نمایشگر گوشی هوشمند خود را به صورت عرضی و از سمت راست به چپ طراحی کرده است، محصول تازه LG با انحنای طولی و از سمت بالا به پایین طراحی شده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.