انقلاب اسلامی گفتمان عدالت خواهی را جایگزین ظلم جهانی کرد

به گزارش ایرنا، سردارعلی رزمجو روزشنبه درمحفل انس و مودت بازنشستگان سپاه استان بوشهر افزود: انقلاب اسلامی ایران به ام القرای جهان اسلام تبدیل شده است.

وی اظهارداشت: وقوع انقلاب اسلامی ایران ماهیتی متعارض با ساختار قدرت های استکباری درنظام بین الملل و اصول ناعادلانه حاکم بر محاسبات جهانی داشت.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه یادآورشد: انقلاب اسلامی ایران با ارسال نسخه ای جدید مبتنی بر اصل عدالت و اعاده حقوق ملل مستضعف جهان هم اینک تبدیل به یک تمدن بزرگ اسلامی با محوریت ولایت شده است.

رزمجو اضافه کرد: امروز شاهد تحقق وعده های حضرت امام خمینی (ره) و صدور انقلاب اسلامی به کشورهای بزرگ دنیا هستیم و به تبع آن اصول بحق مبتنی بر ارزش های الهی و خواسته های مردمی سبب آغاز حرکت های مردمی در جهان شده که استکبار را مبهوط کرده است.

وی ادامه داد: امروز چشم مسلمانان جهان به انقلاب اسلامی دوخته شده و این حس اعتماد به نفس و انگیزه مبارزه با دولت های مستبد و سراسر وابسته به غرب در میان ملل جهان بویژه ملل مسلمان از افتخارات انقلاب اسلامی در مقیاس جهانی است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه امروز پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از پیش احساس می شود، افزود: با این حال اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون چنان است که هیچ قدرتی در دنیا جرات رویارویی و مقابله با آن را ندارد.

وی گفت: ما امروز به مدد الهی با داشتن هزاران هزار انسان آموزش دیده و سازماندهی شده ولایت مدار در قالب ارتش ۲۰ میلیونی درسراسر کشور و بویژه درسواحل و جزایر خلیح فارس با استفاده از تجهیزات پیشرفته به چنان اقتداری رسیده ایم که توان مبارزه دربالای سطح، سطح و زیرسطح داریم. ک/۲

۶۲۸/۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۳۱۷۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.