انقلاب مصر، رژیم صهیونیستی را منزوی کرد

جام جم آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای مصر، انقلاب مردم مصر را هدیه بزرگ الهی برای جهان اسلام خواند و گفت:‌ انقلاب بزرگ مردم مصر یک سیلی محکم بر رژیم صهیونیستی است که این رژیم غیرانسانی را به انزوا فرو برد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره اخبار مجلس شورای اسلامی؛ علی لاریجانی همچنین با اشاره به پیوندها و اشتراکات عمیق دو ملت ایران و مصر افزود: دو ملت ایران و مصر از تاریخی طولانی و فرهنگی غنی و فرهیخته برخوردارند.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده‌های شهدای مصر در جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر انقلاب این کشور گفت: بی تردید خون شهدای مصر این انقلاب را از توطئه ها مصون نگاه خواهد داشت.

آقای لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مقابل فشارهای قدرت های استکباری یادآور شد: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت در مقابل فشارهای قدرت های جهانی تاکنون توانسته است دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف فناوری، علمی، اقتصادی و سیاسی به دست آورد.

وی همچنین بر حمایت کامل مجلس شورای اسلامی از توسعه و تقویت روابط برادرانه میان دو کشور در تمام عرصه ها به‌ویژه سیاسی،‌ فرهنگی و اقتصادی تاکید کرد.

در این دیدار همچنین چند تن از اعضای خانواده‌های شهدای مصر به نمایندگی از خانواده‌های شهدای این کشور تاکید کردند: انقلاب مصر حرکتی برای از میان بردن دیکتاتوری و فساد در این کشور بود و ملت مصر تا دستیابی به اهداف نهایی این انقلاب از پای نخواهد ایستاد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.