اولویت اکتشاف نفت و گاز بر خطوط مرزی و میادین مشترک متمرکز شود

palestain-2.jpg

معاون وزیر نفت از مدیر جدید اکتشاف شرکت ملی نفت خواست تا اولویت اکتشاف منابع نفت و گاز بر کشف میادین مرزی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، احمد قلعه بانی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان این مطلب گفت: اکتشاف مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بخش مدیریت شرکت ملی نفت ایران است، چرا که فعالیت های این بخش سر منشا فعالیت های بالادستی و پایین دستی کشور محسوب می شود.

وی از مدیریت اکتشاف به عنوان منحصر‌به‌فرد ترین واحد در صنعت نفت و کشور یاد کرد و افزود: این واحد در صنعت نفت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وزارت نفت قلعه‌بانی

قلعه بانی بر ضرورت اکتشاف درمناطق مرزی تاکید کرد و از هرمز قلاوند، مدیراکتشاف شرکت ملی نفت ایران خواست اولویت این مدیریت بر اکتشاف درمناطق مرزی و مشترک متمرکز شود. وی اکتشاف را اعتبار صنعت نفت و کشور عنوان کرد و افزود: بخش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تا کنون موفقیت آمیزعمل کرده است و امیدواریم با استفاده از تکنولوژی های جدید بتوانیم عملکرد مناسبی در افزایش ضریب برداشت داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت، معاون وزیر نفت که در مراسم تودیع و معارفه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران صحبت می‌کرد از فعالیت های محدث در زمان تصدی گری مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و محمد علی اتفاقی سرپرست این مدیریت قدردانی کرد و افزود: هرمز قلاوند دارای تجربیات و تحصیلات مرتبط با اکتشاف است و می تواند از دانش خود برای توسعه و موفقیت مدیریت اکتشاف استفاده کند.

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران همچنین ازمدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، به عنوان یک سازمان دانش محور یاد کرد و افزود: امروزه شرکت های دانش بنیان در جهان از درآمد بالایی برخوردار هستند از این رو شرکت های دنیا به سمت شرکت های دانش بنیان سوق می یابند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.