جلسات ویژه مجلس با وزارت نفت برای تامین منابع مالی پروژه‌های صنعت نفت/ اولویت بر توسعه میادین مشترک است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

عضو کمیسیون انرژی مجلس، از برگزاری جلسات این کمیسیون با وزارت نقت برای تامین و تقویت منابع مالی پروژه‌های وزارت نفت iبه ویژه توسعه میادین مشترک، از طریق بودجه و احکام بودجه‌ای سال آتی خبر داد.

 حجت‌الاسلام سید‌مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از برگزاری جلسات وزارت نفت با کمیسیون انرژی مجلس برای تامین و تقویت منابع مالی پروژه‌های وزارت نفت خبر داد و گفت: کمیسیون انرژی با برگزاری جلسات مشترکی با مسئولین وزارت نفت iبه بررسی مشکلات و نیازهای این وزارتخانه در جهتی سرمایه‌گذاری برای توسعه صنایع نفت و رفع خلاء های قانونی در این حوزه پرداخت .

وی در ادامه با اشاره iبه اینکه پروژه‌های صنعت نفت نیاز شدیدی iبه بودجه دارد، افزود: با توجه iبه این موضوع، بر تامین و تقویت منابع مالی پروژه‌های وزارت نفت از طریق بودجه و احکام بودجه‌ای سال ۹۲ در این جلسات تاکید شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار داشت: در جهتی تعامل بیشتر میان وزارت نفت و مجلس، اعضای کمیسیون چند روز قبل از فازهای در حال توسعه پارس‌جنوبی بازدید کردند تا از نزدیک در جریان گزارش تفسیری‌کار پیمانکاران و پیشرفت کار پروژه‌ها قرار گیرند.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های دولت و مجلس برای تسریع در برداشت از میادین مشترک انرژی گفت: با توجه iبه لزوم سرمایه‌گذاری در این بحث مقرر شد از طریق بودجه و احکام بودجه‌ای در سال آتی منابع مالی پروژه‌های وزارت نفت تامین و تقویت شود تا بتوانیم دسترسی بیشتری iبه مخازن زیرزمینی مشترک با سایر کشورها داشته باشیم.

موسوی نژاد در خاتمه تاکید کرد: دولت ملزم است توسعه میادین مشترک را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.