اولویت‌ اصلی وزارت اطلاعات آسایش مردم و آرامش کشور است

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

وزیر اطلاعات اولویت کاری این وزارتخانه در دولت یازدهم را که بیشتر مبتنی بر دو محور اصلی است اعلام کرد.

حجت الاسلام سید محمود علوی در گفت و گویی دربارهٔ اولویت های کاری این وزارت خانه در دولت یازدهم اظهار داشت: اولویت کاری بنده در وزارت اطلاعات این است که ان شاء الله تلاش و همت سربازان گمنام امام زمان (عج) سبب آرامش خاطر مردم و آسایش کشور باشد.

وی افزود: بنده معتقدم وظیفه اصلی وزارت اطلاعات تامین دو فاکتور آسایش خاطر مردم و ایجاد آرامش در کشور است و ان شاء الله محور کاری این وزارت خانه در دولت یازدهم بر این اساس نهاده خواهد شد.

علوی اظهار امیدواری کرد تا همزمان با استقرار دولت تازه و تحقق حماسه سیاسی مدنظر رهبر انقلاب، با حمایت همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با موضوعات امنیتی در کشور، اولین قدم که ایجاد فضای گسترده و عمیق آرامش در کشور است محقق شود.
به گزارش مهر، وزیر اطلاعات پیشتر در جلسه دفاع از برنامه هایش برای این وزارتخانه در مجلس  گفته بود که دخالت نکردن در حریم خصوصی اشخاص و نهادینه کردن امنیت پایدار بدون امنیتی کردن کشور را از جمله رویکردهای ملی خود در مدیریت وزارت اطلاعات می داند.
 
وی در این جلسه با قدردانی از رهبر معظم انقلاب که فرصت خدمتگزاری وی را در سنگر خطیر و حساس وزارت اطلاعات با پیشنهاد رئیس جمهور فراهم کرده‌اند، عنوان کرده بود که وزارت اطلاعات، نهادی خطیر و حساس است که در همه عرصه های کشور نقشی بی بدیل دارد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.