ایجاد نشاط معنوی با برنامه‏ های متنوع در متروی تهران

فروردین ۱۴۰۳

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو گفت: ویژه برنامه های متنوعی را در جهت بهره مندی هر چه بیشتر شهروندان تهرانی از ماه مبارک رمضان در دست اجرا داریم.

هادی زند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این برنامه ها که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به اجرا در خواهد آمد با سه رویکرد ایام ماه مبارک، لیالی قدر و عید فطر برگزار می شود.
وی تصریح کرد:با توجه به حجم عظیم مسافران که این تعداد به سبب تجهیزات و امکانات موجود در سطح مترو رو به افزایش است افزود: ما  با برنامه ریزی و تلاش های مستمر در جهت غنای هر چه بیشتر فرهنگ ناب اسلامی و ایرانی به استقبال ماه میهمانی خدا خواهیم رفت. قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی افزود: با فضا سازی و تزئین ایستگاه‌ها و قطارهای مترو با استفاده از کتیبه، لمینت، نگاه گذر و تابلوهای سکو و نمایشگرهای داخل واگن به دنبال هرچه با شکوه تر برگزار شدن این ضیافت الهی هستیم.
وی در ادامه افزود: از دیگر برنامه های این معاونت در ایام پر برکت ماه رمضان می توان به، برپایی جشن رمضان ویژه میلاد پر برکت کریم اهل بیت (ع) و اجرای طرح اکرام ایتام با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)،برپایی ویژه برنامه های شب سرنوشت مخصوص شبهای قدر،توزیع بسته های افطاری با عنوان افطار آسمانی،انتشار ویژه نامه بوی بهشت با مضامین و  موضوعات متنوع و مسابقات کتابخوانی و طرح انفاق نان را مهمترین برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی مترو اشاره کرد.
وی گفت:  همکاری با نهادهای فرهنگی و اجتماعی شهر در هر چه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های این ماه مبارک و افزایش سطح دسترسی مردم به این برنامه ها را از دیگر اقدامات و سیاستهای معاونت فرهنگی و اجتماعی که توسط این معاونت در حال انجام است و امیدواریم شهروندان تهرانی با حضور گسترده خود در این برنامه‌ها از برکات این ماه عزیز بیشترین بهره را ببرند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.