ایران سعی در گسترش وحدت ملی در سوریه دارد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ایران سعی دارد سوریه iبه سمت وحدت ملی حرکت کرده و در برابر استکبار جهانی مقاومت کند تا دشمنان برای رسیدن iبه اهداف خود، نتوانند در بین آن‌ها تفرقه ایجاد کنند.

رضا کلهر در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه بحران سوریه گفت: پس از شکست طرح کوفی عنان و کناره‌گیری او از قدرت، اخضر ابراهیمی iبه عنوان نماینده ویژه سازمان ملل در بحران با رویکردی واقع گرایانه‌تر وارد عمل شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در این مسئله، مواضع خود را iبه روشنی بیان کرده و معتقد است که خشونت‌ها در این کشور باید کنار گذاشته شده و  انتخاب iبه ملت سوریه سپرده شود.

کلهر ادامه داد: کشورهایی نظیر قطر و عربستان که حامی معارضان دولت سوریه می باشند، طرح ایران را قبول ندارند اما ملت سوریه، مقاومت در برابر استکبار، iبه ویژه رژیم صهیونیستی را هدف خود می‌دانند و خود باید سرنوشت خود را تعیین کنند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: ایران سعی دارد سوریه iبه سمت وحدت ملی حرکت کرده و در برابر استکبار جهانی مقاومت کند تا دشمنان برای رسیدن iبه اهداف خود  نتوانند در بین آن‌ها تفرقه ایجاد کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.