ایوانوویچ:بازیکنان چلسی منتظر مورینیو می باشند

۱۱اردیبهشت،

او در صحبت هایی گفته:« همه کسانی که چلسی را دوست دارند، درانتظار بازگشت مورینیو می باشند . ما بازیکنان هیچ خبر قطعی ای درمورد بازگشت احتمالی او به استمفورد بریج نداریم ولی همه مان دوست داریم که این اتفاق رخ بدهد چون مورینیو یکی از بهترین سرمربیان دنیاست.»

به گزارش گل، این مدافع صربستانی در ادامه در مورد لوئیس سوارس صحبت کرده. بازیکنی که در جریان بازی لیورپول و چلسی دست ایوانوویچ را گاز گرفت و با محرومیتی ده جلسه ای هم مواجه شده. ایوانوویچ دراین باره گفت:«در آن لحظه واقعا تعجب کردم و عصبانی شدم ولی بعد از اتمام بازی و وقتی همه چیز آرام شد، همه چیز فراموش شد.من و سوارس تلفنی حرف زدیم و من عذرخواهی او را پذیرفتم وهیچ شکایتی علیه او به پلیس نکردم.»

او در گفتگو با روزنامه صربستانی “Vecernje Novosti”.در مورد ده جلسه محرومیتی که برای سوارس درنظر گرفته شده گفت:« تصمیم گیرندگان درمورد این محرومیت، قبل سوارس را هم درنظر گرفتند و محرومیت های پیشین او را هم مدنظر گرفتند.با بررسی تمام این شرایط هفت جلسه محرومیت به علاوه سه جلسه محرومیت با شرط و شروط را برای او درنظر گرفتند. از نظر من این اتفاق قابل تغییر دادن نیست. من بلافاصله همه چیز را فراموش کردم ولی این محرومیت با توجه به پیشینه سوارس درنظر گرفته شد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.